دعوت حمیدرضا امام پناهی برای ثبت نام نخبگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی

حمیدرضا امام پناهی در گفتگویی ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش با دعوت از همه نخبگان و نیروهای توانمند و پرسابقه منطقه برای ثبت نام در انتخابات مجلس، گفت: از حضور و ثبت نام همه خواهران و برادرانی که توانایی کمک به شهرستان های فومن و شفت را دارند استقبال میکنیم.

وی با تصریح بر اینکه نیروهای توانمند قائل به حذف دیگران نبوده و رقابت در عین برادری را در یک میدان حداکثری  می پسندند، افزود؛ انتخاب حضور در عرصه انتخابات، با شخص کاندیدا است، اما انتخاب و تشخیص اینکه چه کسی در مقطع فعلی مطلوب نمایندگی ملت است با خود مردم است.

وی با اشاره به تاثیر مشارکت حداکثری مردم بر توسعه همه جانبه منطقه خاطرنشان کرد: هر چقدر حضور آحاد مردم در صندوق های رای و مشارکت های سیاسی و نظارت مستمر بر مسئولان بیشتر شود، میدان جولان منافع طلبان و کاسبان سیاسی تنگ تر خواهد شد.

وی کشور و مجلس را متعلق به مردم دانست و متذکرشد: عزتی که با کمک خدا و دست مردم به انسان داده می شود، بهترین و ماندگار ترین عزت هاست.

امام پناهی احترام و حفظ منزلت و توجه به دغدغه های مردمی را از خواسته های اصلی مردم از مسئولان دانست و گفت: مردم از مسئولانی که مثل مردم زندگی نمیکنند دل خوشی ندارند.

وی کاهش مشارکت مردمی در انتخابات را خواسته دشمنان و افراد ناتوان داخلی دانست و اظهار داشت: کسانی که با مردم منافع متضاد دارند میخواهند با حضور کمتر مردم و دور کردن آنها از صحنه مشارکت سیاسی، راحت تر برنده انتخابات شوند.

امام پناهی مردم فومن و شفت را بسیار آگاه و دارای تحلیل سیاسی توصیف و تاکید کرد: مردمان آگاه این دیار، در گذر تاریخ نشان داده اند که بهترین انتخاب کننده در موعد مقرر هستند.

#صبح_فومن 

@sobhfouman

این خبر را به اشتراک بگذارید :