معرفی امام جمعه جدید شهرستان شفت

حجت الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی به عنوان امام جمعه جدید شفت انتخاب شد.

امروز در شورای اداری شفت ضمن قدردانی از زحمات ۱۲ ساله‌ی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله هاشمی، حجت الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی به عنوان امام جمعه جدید شفت معرفی شد.

مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان در این نشست با اشاره به وظایف خطیر امامان جمعه و نقش آنان در کشور گفت: امامان جمعه باید با بهرمندی از ظرفیت‌های جوانان، نخبگان و افراد با تجربه برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین، ولی عادلی، توجه به جایگاه خانواده را از موضوعات محوری امامان جمعه دانست و افزود: امامان جمعه با شناسایی آسیب‌های اجتماعی و استفاده از نخبگان برای تحکم بنیان خانواده برنامه ریزی کنند.

مهدی نقدی فرماندار شفت هم در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به اختصاص ساختمانی برای راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی شفت از سوی اداره ورزش و جوانان گفت: انتظار داریم تا مسولان تبلیغات اسلامی استان هرچه سریعتر این مکان فرهنگی را تجهیز و افتتاح کنند. 

سرهنگ نقد پور فرمانده سپاه شفت هم اجرای بیانیه گام دوم تبیغ دین، روشنگری و جهاد تبیین را بخشی از اقدامات موثر امامان جمعه دانست و گفت: سپاه پاسداران و بسیجیان این شهرستان در کنار امام جمعه شفت برای تحقق منویات رهبری تلاش خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حکیمی گیلانی پیش از این ۶ سال امام جمعه بخش کوچصفهان بود.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :