_با حضور فرماندار، نماینده و روسای ادارات عمرانی شهرستان انجام شد:_
اولویت بندی پروژه های عمرانی سال جاری

در جلسه ای که به منظور پیگیری پروژه های عمرانی در شهرستان فومن برگزار شد، مهم ترین اولویت های شهرستان در این زمینه تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فومن، جلسه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان به ریاست موسی فکور فرماندار فومن، در روز شنبه مورخ ۱۳ خرداد برگزار شد.

فکور ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی ره، با بیان این که هدف از این جلسه، هماهنگی برای پیگیری برنامه ها و پروژه های عمرانی است، بر اولویت بندی پروژه ها به ویژه در بخش های مربوط به برق و راه تاکید کرد.

فرماندار شهرستان با اشاره به این که باید با رویکرد خدمات رسانی به مردم خدمت کرد، اظهار نمود: توقع مردم از مدیران دولت انقلابی بالاست و از مسئولین رفتار و اقدام انقلابی انتظار دارند.

فرماندار فومن با اشاره به تلاش های انجام شده در شهرستان تاکید کرد: اقدامات خوبی انجام شده و باید خدمت رسانی به مردم را با تمام توان ادامه داد.

بهروزی فر نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام ره، تاکید کرد: خروجی اتحاد و انسجام مدیران، در شهرها و روستاها باید مشاهده شود.

وی خواستار اهتمام مدیران در احصای مشکلات روستاها شد و بیان کرد: با پیگیری های انجام شده، انتظار می رود خدمات خوبی به مردم ارائه شود.

این جلسه با حضور نماینده شهرستان، معاونین فرماندار و بخشداران و روسای ادارات راهداری، شرکت های توزیع برق و آب و فاضلاب و نیز بنیاد مسکن همراه بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :