مسجد ظرفیتی بزرگ و کانون فرهنگی جامعه است

به گزارش صبح فومن در روز دوشنبه مورخ ۷ خرداد، همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان فومن برگزار شد.

این مراسم با حضور موسی فکور فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان و جمعی از اعضای هیآت امنای باقع متبرکه و مساجد شهرستان فومن برگزار شد.

فکور فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت مسجد به عنوان یک کانون فرهنگی و اجتماعی، خواستار این شدن افرادی که ردای بافضیلت خدمت به بقاع و مساجد را بر تن دارند مسئولیت بزرگ خود را به خوبی و آگاهانه درک کنند.

فرماندار شهرستان با مورد توجه قرار دادن فعالیت های دشمن علیه دین و مردم، اظهار کرد: ارزش های دینی و هنجارهای اجتماعی ما مورد حمله قرار دارد.

فکور با اشاره به این که باید به امامزادگان متوسل شد، تاکید کرد: باید از ظرفیت معنوی وجود بقاع و مساجد استفاده کرد و آن را به فرصتی برای خودسازی و همچنین بهبود شرایط جامعه تبدیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان با بیان این که باید مسجد را به مکان آرامش و محل توجه مردم تبدیل کرد، اظهار داشت: باید رفتار و کردار ما در شأن مسجد و اماکن مقدس باشد.محمدجواد اکبری

وی با اشاره به این که عملکرد اعضای هیآت امنای بقاع و مساجد مورد توجه قرار دارد، خواستار اهتمام در مدیریت مساجد و تعامل ایشان با مردم شد.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :