حجت الاسلام حسن زاده:شب قدر افضل اعمال، اعتماد به خداوند است و انسان‌ها باید در این شب با خداوند آشتی کنند.

ولایت امیرالمومنین(علیه السلام) راه ورود به دژ خداوند است که هر کسی وارد ولایت بشود ایمن است.

به گزارش صبح فومن؛حجت‌الاسلام محمدعلی حسن‌زاده، از روحانیون فومن در مراسم اولین شب قدر در مسجد جامع فومن اظهار کرد: درهای بهشت همیشه باز است و در این راستا پیر و جوان ندارد و همه می‌توانند با اعمال خوب خویش وارد بهشت شوند.

وی با بیان اینکه اگر انسان می‌خواهد در یک پناهگاه قرار گیرد و در یک دژی محکمی مصون از ابتلاعات واقع شود آن، دژ خدا است، افزود: خدا فرمود: ولایت امیرالمومنین(علیه السلام) راه ورود به این دژ است که هر کسی وارد ولایت بشود، ایمن است.

روحانی فومن با بیان اینکه خداوند افراد را برای آمدن به درب خانه‌اش امشب انتخاب کرده و حاضران این جمع منتخبان خداوند هستند، گفت: افضل اعمال شب قدر، فکر کردن و اندیشیدن است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد: باید در این شب بگردیم آنچه که اسباب پذیرش ما نزد خداوند است را بشناسیم و بعد آن را تربیت کنیم، زیرا خداوند به هر کسی چیز بی‌حساب نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه انسان افضل مخلوقات است و باید برای خود ارزش قائل شود و خود را هم‌سطح حیوانات نداند، خاطرنشان کرد: بسیاری از دشمنان روز به روز ابزارهای مختلف ایجاد می‌کنند و همه آنلاین‌ها را رصد می‌کنند، اما شب نوزدهم ماه مبارک رمضان تجربه نشان داده که کسی دیگر در فضای مجازی نیست و این امر دشمنان را به وحشت می‌اندازد.

روحانی مسجد جامع فومن با بیان اینکه هر کسی به ایمان قیام کند، خداوند دستش را می‌گیرد، اظهار کرد: رفیق آن است که دست انسان را به افتادگی بگیرد نه اینکه در زمان شادی با شما باشد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه خداوند بهترین دوست برای انسان‌ها است، افزود: شب قدر افضل اعمال، اعتماد به خداوند است و انسان‌ها باید در این شب با خداوند آشتی کنند.

وی با بیان اینکه خداوند غم بندگانش را می‌خورد و عیب آنها را می‌پوشاند و با حکمت خویش در یک لحظه وزیر را غلام و غلام را وزیر می‌کند، گفت: کسی که در ماه مبارک رمضان از گناهانش کاسته نشود ضرر بزرگی کرده است.

روحانی مسجد جامع فومن تصریح کرد: خداوند مالک است و به هر کسی هر میزان دلش می‌خواهد، می‌دهد و مومنان باید دعا کنند در این شب عزیز خداوند مغفرت خویش را نصیب آنها کند.شبستان

کلیدواژه ها : , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :