توزیع ۱۵۰۰ بسته حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان به ارزش یک و نیم میلیارد تومان در فومن

به گزارش صبح فومن ؛ سرهنگ محسن جعفری درحاشیه تقسیم و توزیع بسته حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: توزیع بسته حمایتی یکی از رویکرد دولت در راستای حمایت از خانواده های نیازمند اجرایی می شود و  امسال نیز همچون سال گذشته به دنبال رقم زدن چنین کمک هایی هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان فومن با بیان اینکه  در ماه رمضان امسال  هزار و ۵۰۰ سبد حمایتی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع می‌شود گفت: اقلام سبد غذایی امسال شامل برنج،مرغ، خرما،روغن،ربع، حبوبات، ماکارونی و سایر اقلام بوده است .

وی افزود:تلاش شده است که این کمک های معیشتی علاوه بر کمک به خانواده نیازمندان، مقداری از سختی‌های آن‌ها را در ایام  ماه مبارک رمضان نیز کاهش دهد و در همین راستا این اقدام تقریبا همزمان با این ماه مبارک در  شهرستان همزمان با سراسر استان اجرایی می شود.

سرهنگ جعفری در پایان با اشاره به جزئیات بسته حمایتی ماه رمضان گفت: این سبدهای غذایی  توسط فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت شهرستان  در میان خانواده‌های نیازمند در سطح روستاها توزیع  می شود  و ارزش ریالی هر سبد غذایی حدود یک و نیم میلیون تومان است  در قالب بسته‌های حمایتی غذایی در میان نیازمندان توزیع  می شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :