بانک اصناف در کشور راه اندازی می شود

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه بانک اصناف در کشور راه‌اندازی شود، گفت:با راه‌اندازی این بانک در کشور، با اولویت قرار دادن شهرستان فومن شعبه‌ای در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش صبح فومن؛ناصر عاشوری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز(۱۳تیر) در نشست با اصناف و بازاریان این شهرستان اظهار کرد: باید بین دستگاه‌های اجرایی و اصناف در چهارچوب قانون همکاری باشد.

وی با بیان اینکه زمینی برای ساخت جدید ساختمان اصناف خریداری شده است، افزود: اتحادیه‌های مختلف فومن با همکاری هم کمک مالی بگیرند و در یک حساب مشترک سه نفره اعتبارات مدیریت شود و آن سه نفر بر پیشرفت کار ناظر باشند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار است بانک اصناف در کشور راه‌اندازی شود، گفت: با راه‌اندازی این بانک در کشور، با اولویت قرار دادن شهرستان فومن شعبه‌ای در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

عاشوری تصریح کرد: فرماندار و مسئولان مربوطه باید برای رستوران‌ها، چلوکبابی‌ها و هتل‌داران کلاس توجیهی بگذارند و در این راستا از اساتید دانشگاه‌ها استفاده کرده تا آنها آموزش برخورد درست با مهمان را بدانند و جذب گردشگر کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف این است که گردشگران در فومن به مدت چند روز اقامت داشته باشند و فقط به عنوان یک دور زدن وارد شهرستان نشوند.

نماینده مردم فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرستان فومن دارای هتل، متل، مسافرکاشانه و رستوران‌های خوب و شیکی است که برای اداره مسافری که وارد شهرستان می‌شود این‌ها کافی نیست و باید تا برنامه چهارساله آینده، ۱۰هزار نفر را در شهرستان سکونت دهیم.

عاشوری افزود: در پیک مسافر و جمعیت باید برای پنج هزار نفر پیش بینی کنیم که جا داشته باشیم تا برای آنها و خانواده‌شان خوش بگذرد و کنار خیابان چادر نزنند.

در ادامه میر شمس مومنی زاده، فرماندار فومن اظهار کرد: اصناف و بازار نقش تاثیر گذاری در سطح شهرستان دارند.

وی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها نیاز به همکاری موثر اصناف و بازار است، افزود: تا کنون از همکاری‌های خوبی در این راستا برخوردار بوده‌ایم که جای تشکر دارد.

فرماندار فومن گفت: شرایط خوبی در شهرستان حاکم است و از این شرایط می‌توان به خوبی در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان و خدمت به مردم استفاده کرد.

مومنی زاده با بیان اینکه فومن از آرامش خوب امنیتی فیزیکی، روانی و سیاسی برخوردار است، تصریح کرد: در برخی از شهرستان‌ها مشکلاتی وجود دارد اما با توجه به همدلی و همکاری که در بین دستگاه‌های اجرایی فومن وجود دارد شرایط خوبی برای خدمت به مردم و تلاش برای توسعه شهرستان است.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی پروژه‌های خوب و اساسی در دست انجام است، خاطرنشان کرد: تامین آب روستایی، گازرسانی، پیگیری تکمیل پل فومن و … کارهای اساسی با کمک نماینده شهرستان انجام شده است که تا پایان سال شاهد تحول عظیمی در این حوزه‌ها هستیم.

فرماندار با بیان اینکه  اصناف بخشی از نخبگان شهرستان هستند، اظهار کرد: در ارتباط با تک تک پروژه‌هایی که در سطح شهرستان در دست اجرا است، نماینده مردم پیشگام بوده و جلوتر حرکت می‌کند.شبستان

کلیدواژه ها : , , , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :