جلسه هماهنگی ثبت جهانی شهر ماسوله برگزار شد

به گزارش صبح فومن ؛ روز پنجشنبه مورخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۱، جلسه هماهنگی ثبت جهانی شهر ماسوله به ریاست موسی فکور فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

فکور با اشاره به این که جلسات هماهنگی به منظور رفع موارد باقی مانده جهت تسهیل ثبت جهانی این شهر برگزار می شود، ضمن دریافت گزارشی از ادارات متولی، راهکارهای لازم را به منظور ایجاد شرایط مطلوب در زمان حضور ارزیاب یونسکو ارائه نمود.

فرماندار فومن با بیان این که مسائل باقی مانده ترافیکی و پسماند باید به نحو احسن مدیریت شوند، اضافه کرد: زحمات زیادی برای آماده سازی شرایط ثبت جهانی ماسوله کشیده شده که امتیازی ارزشمند برای استان و کشور است.

وی با اشاره به این که نظارت مستمر ترافیکی و بهداشتی باید ادامه یابد، خواستار اهتمام و معاضدت ادارات و دستگاه های اجرایی در فرصت باقی مانده شد.

فکور اظهار کرد: به منظور پیش بینی تمام ابعاد مرتبط با حضور ارزیاب یونسکو، ضرورت دارد درخصوص مدیریت شهرهای مسیر منتهی به ماسوله و ارتفاعات مجاور این شهر نیز برنامه ریزی شود.

شهردار ماسوله، ضمن ارائه گزارش درخصوص جابجایی کانکس های تجهیز کارگاه، برچیدن بنرها و تابلوهای ناهمگون و داربست های ورودی شهر، نصب موانع ترافیکی و سطل های زباله جدید، جمع آوری زباله ها و رنگ‌آمیزی دیوارها، از همکار شهرداری های رشت و ماکلوان در این زمینه تشکر کرد.
وی افزود: به سبب هزینه کرد بالا برای اقدامات انجام شده که همگی از منابع داخلی این شهرداری پرداخت شده است، شهرداری ماسوله نیازمند جذب اعتبار بیشتر جهت تسریع در انجام امور باقی مانده است.محمدجواد اکبری

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :