بیست و هفتمین جلسه شورای شهر فومن پس از مجادله لفظی نیمه کاره و با قهر احمدزاده و فرهمند پایان یافت

اکرم حسینی:
در خصوص حکم انفصال از خدمت شهردار هیچگونه شفاف سازی صورت نگرفته است.

قانون می گوید پس از حکم انفصال از خدمت شهردار باید سرپرست انتخاب شود.

ریاست و دو عضو شورا در خصوص انفصال از خدمت شهردار قاطعانه عمل نکرده اند/مایه تاسف است

زهرا نظری:

در تهران پیگیر کار آقای شهردار بوده ایم

هیچ تخلفی صورت نگرفته است

به گزارش صبح فومن بیست هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر فومن در حالی برگزار شد که در اواسط جلسه ۲ تن از اعضا به نشانه اعتراض آبستراکسیون کردند.

در ایتدای جلسه اکرم حسینی در نطق پیش از دستور با اشاره به رای دیوان عدالت اداری در خصوص حکم انفصال از خدمت شهردار اظهار داشت: این حکم بعلت عدم اجرای قانون توسط شهردار بیستم فروردین سال جاری به مدت ۶ماه اعلام و در رای تجدید نظر این حکم قطعی شد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر و‌ ریاست این شورا در خصوص حکم صادره هیچگونه جلسه ای رسمی برگزار نکرده اند، گفت: طبق قانون می بایست جلسه ای به صورت فوری تشکیل و سرپرست شهرداری نیز انتخاب می شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر فومن با بیان اینکه شهردار و ریاست شورا در خصوص حکم انفصال از خدمت شهردار هیچگونه شفاف سازی صورت نداده اند، افزود:برای عاملان این موضوع در شهرداری و شورای شهر ابراز تاسف دارم.

وی با تاکید بر اینکه جناب شهردار از آبان ماه سال گذشته مهلت اجرای حکم شاکی را داشته و با کم کاری سبب چنین اتفاقی شده است، گفت: در آن مدت ریاست شورا عدم پاسخگویی را پیشه کرده و تلفن همراه خود را نیز از دسترس خارج نموده است.

وی در ادامه گفت:شهروندان از ما درخواست شفاف سازی دارند که چرا با وجود تخلف ریاست و دو عضو شورا در خصوص انفصال از خدمت آقای شهردار قاطعانه عمل نکرده اید.

در ادامه ریاست شورای اسلامی شهر فومن با بیان اینکه در خصوص مسئله انفصال از خدمت شهردار در جلسه ای مجزا شفاف سازی صورت می گیرد، افزود:اجرای حکم و پرونده مطروحه از دوره های قبل شهرداری به جا مانده بود که برطرف شد.

زهرا نظری با تاکید بر اینکه در تهران پیگیر مسئله انفصال از خدمت شهردار بوده ایم که خوشبختانه حل و فصل شده است، اضافه کرد: اگر نیاز به عزل شهردار بود و کم کاری صورت می گرفت مسوولین ارشد شهرستان در این خصوص ورود می کردند.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه پس از مشاجره لفظی اعضای شورا در خصوص برگزاری جلسه مربوط به بازار هفتگی دو عضو شورا، آقایان سیامک احمدزاده و نجم الدین فرهمند صحن شورا را ترک نموده و جلسه از حالت رسمی خارج و‌ به پایان رسید!محمدجواد اکبری

این خبر را به اشتراک بگذارید :