مرضیه (ندا) یکتاپرست/فرمانده سپاه فومن با اشاره به اجرای طرح بسیج مردمی برای حفاظت از جوجه های یک روزه، گفت: بیش از ۸۰ هزار قطعه جوجه یک روزه در میان افراد کم برخوردار فومن توزیع شد.

سرهنگ محسن جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۴۵ هزار قطعه جوجه یک روزه در میان افراد کم برخوردار فومن توزیع شد.

فرمانده سپاه فومن گفت: یکی از اقدامات و برنامه‌های سپاه و از موضوعاتی که در بحث نهضت کمک مومنانه پیگیری می‌شود کمک مجموعه نهادها و خیران در بحث رفع محرومیت‌زدایی، توجه و تمرکز به اقتصاد روستایی معیشت محور است.

وی با تاکید بر اینکه، عمل به شعار سال یک تکلیف شرعی است اضافه کرد: امروز عمل به شعار سال و تلاش برای تحقق آن یک تکلیف شرعی به شمار رفته و برای تحقق آن باید تلاش و نقش‌آفرینی کنیم تا این امر مهم محقق شود و موجبات رفع دغدغه‌های مردم و رهبر معظم انقلاب فراهم شود.

جعفری با تاکید بر اینکه در راستای «کاهش فشار اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم» سپاه تمام تلاش خود را در زمینه های مختلف به کار بسته است، خاطرنشان کرد: ارزش‌گذاری، رضایتمندی و خدمت‌گزاری به مردم دغدغه اصلی نظام است، بنابراین باید همه با هم با تمام توان در این راستا تلاش کرده تا دغدغه‌ها و نیازهای جامعه رفع شود/ندا یکتاپرست

انتهای پیام/

این خبر را به اشتراک بگذارید :