درمانگاه ولیعصر (ع) شهرستان فومن مجهز به دستگاه فوق پیشرفته شد

به گزارش صبح فومن، طرح های محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در گیلان، و با حضور مسوول قرارگاه محرومیت زدایی ارتش در گیلان و مسئولین ارشد شهرستان فومن به بهره برداری رسید.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی در حاشیه افتتاح تجهیزات درمانگاه تخصصی حضرت ولیعصر(ع) شهرستان فومن گفت: با کمک قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش درمانگاه تخصصی این شهرستان به دستگاه فوق پیشرفته سونوگرافی و‌ دستگاه رادیوگرافی دندان پزشکی مجهز گشته است.

وی با تاکید براینکه با هماهنگی و همدلی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان امیدواریم در راستای رفع محرومیت گام های بیشتری برداریم، افزود: ارتش جمهوری اسلامی نیز با شعار «اراش فدای ملت » پای کار است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به طرح های در دست اقدامی همچون در بخش های کمک بهزیستی و آبرسانی اشاره کرد و اظهار داشت: با کمک سپاه پاسداران نیز به دنبال ساخت چندین واحد مسکن محرومین در شهرستان فومن هستیم.

وی با بیان اینکه تجهیزات منزل یک واحد مسکن محرومین که توسط سپاه پاسداران ساخته شده بود با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش تجهیز شده است، افزود: ۵بسته وسایل ضروری همچون یخچال، فرش ، بخاری ، تلویزیون، آبگرمکن، و اجاق گاز به این خانواده تحویل داده شد.

انتهای پیام/

این خبر را به اشتراک بگذارید :