سومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان فومن برگزار شدبه گزارش صبح فومن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فومن، سومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان فومن به ریاست موسی فکور فرماندار شهرستان فومن در ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد.

فکور در این جلسه با اشاره به این که یوم الله ۲۲ بهمن هر سال، اوج تمام برنامه ها و جشن های ما در دهه مبارک فجر است، افزود: اقدامات و برنامه های پیش بینی شده در این روز باید به بهترین نحو انجام شود.
وی با بیان این که دشمن در صدد شبهه افکنی و ایجاد تردید در دل های مردم است و خدمات و دستاوردهای نظام را انعکاس نمی دهند، به ضرورت آگاهی متولیان و مردم درخصوص واقعیات انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: همه در کنار همدیگر پای کار انقلاب هستیم.
فکور با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان و نظر به ضرورت حفظ سلامت مردم به این نکته اشاره کرد که مراسم ۲۲ بهمن امسال به صورت رژه خودرویی برگزار می شود.
وی با تاکید بر برنامه ریزی و زمینه سازی برای حضور پرشور مردم از طریق رژه خودرویی، خواستار دقت نظر و اهتمام مسئولین در برگزاری برنامه ها به نحو احسن شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :