ظهر روز سه شنبه مورخ ۵ بهمن ۱۴۰۰، اولین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان فومن به ریاست موسی فکور فرماندار فومن برگزار شد.


به گزعرش صبح فومن به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ در این جلسه که به برنامه ریزی و تشکیل ستاد اصلی، ستادهای فرعی و کمیته های تخصصی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان فومن اختصاص داشت، روسای کمیته ها و ستادها تعیین شدند و وظایف و نحوه تقسیم کار به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم و برنامه های دهه مبارک فجر تشریح شد.
فرماندار شهرستان با اشاره به این که انقلاب ما از بزرگ ترین و موثرترین انقلاب های قرن های اخیر بوده است، افزود: بسیاری از انقلاب های سرنوشت خوبی نداشتند، اما روند انقلاب اسلامی به دلیل اهداف مقدس آن همچنان باثبات استمرار دارد.

فکو اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلابی استثنائی بود که به دنبال استقلال کشور، کرامت انسانی، دفاع از مظلومین و استکبارستیزی بود.
فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت همکاری و مشارکت گسترده در برگزاری هرچه بهتر برنامه های ستاد شهرستان، به ماهیت مردمی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: مشارکت مردم پشتوانه نظام است و همواره به بهترین صورت رخ داده است. لذا در ایام دهه فجر سال جاری نیز برنامه های امسال با حضور و همکاری گسترده مردمی برگزار خواهد شد تا مراسمی درخور عظمت و جایگاه والای انقلاب اسلامی داشته باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فومن در این جلسه با اشاره به این که هر چه امروز داریم، آن را مدیون شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: شعار محوری امسال “جشن ملی ۱۴۰۰” است.
وی افزود: در دهه مبارک فجر سال جاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان تدارک دیده شده که اهم آن عبارتند از رژه موتوری و خودرویی، برگزاری نمایشگاه عکس، مسابقات ورزشی و هنری، یادواره شهدای گرامی، ویزیت رایگان پزشکی، افتتاح مسکن محرومین، افتتاح صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در محلات، انجام گشت رضویون، دیدار با خانواده های معزز شهدا، پویش اهدای خون، نشست های بصیرت افزایی، برگزاری نشست سواد رسانه ای در فضای مجازی، برگزاری جشن انقلاب، انجام رزمایش کمک های مومنانه، گلباران گلزار شهدا، برگزاری شب شعر انقلاب، محفل انس با قرآن، نشست های جابگاه زن در انقلاب اسلامی، اجرای میز خدمت، مراسم قرائت دعای ندبیه، جشنواره غذای بومی محلی و….

این خبر را به اشتراک بگذارید :