غافلگیری قماربازان در فومن 

فرمانده انتظامي فومن از دستگیری ۱۶ نفر حين قماربازي در يک باب مغازه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ “حمیدرضا فیضی” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با بیان اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها مي‌شود اظهار داشت: قمار علاوه بر اینکه با اعتقادات اسلامی مردم در تضاد است به پویایی جامعه آسیب وارد كرده و مجموعه انتظامي با سودجویان این عرصه به شدت برخورد می‌کند. 

وي افزود: در پي دريافت گزارش مردمي مبنی بر اينكه فردي در مغازه خود با تجمع افراد، اقدام به داير كردن مكان قماربازي و سلب آسایش همسایگان كرده، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي فومن اذعان داشت: ماموران انتظامی پس از اطمينان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و ۱۶ نفر را حين قماربازي در این مغازه دستگير کردند.

اين مقام انتظامي از كشف ۱۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد و تعدادی آلات بازی قمار از اين واحد صنفي خبر داد و گفت: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ فیضی در پایان با اعلام اینکه كسب درآمد از راه قمار و تحصيل مال از راه نامشروع يكي از ناهنجاري‌هاي اجتماعي است كه جرم محسوب مي‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع يا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اعلام كنند.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :