اهدا ۹۰ دستگاه ویلچر و بسته های کمک آموزشی به بهزیستی استان به همت ستاد فرمان امام(ره) گیلان

به گزارش صبح فومن :صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین استانی همزمان با روز جهانی معلولان ، طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تامین ۲۷۰۰۰ ویلچر معلولین مناطق کم برخوردار کل کشور در سالن شهید جهانبهش عسگری اداره کل بهزیستی گیلان برگزار گردید .

لازم بذکر است تعداد ۹۰ دستگاه ویلچر به ارزش تقریبی ۲۲۰ میلیون تومان و ۹۰ بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان کم برخوردار ،طی مراسمی از طرف ستاد فرمان امام (ره) استان در مرحله اول در اختیار اداره کل بهزیستی گیلان قرار گرفت تا در اختیار کودکان دارای معلولیت،نیازمند و تحت پوشش قرار گردد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان، در مراسم اهدای این ویلچر‌ها گفت: قرار است در قالب تفاهم نامه‌ای که با سازمان بهزیستی کشور منعقد شده ۲۷ هزار ویلچر به معلولان مناطق کم برخوردار کشور اهدا شود که در فاز نخست ۵ هزار ویلچر اهدا شده که سهم گیلان ۹۰ ویلچر است.

محمد کرمی افزود: ارزش این تعداد ویلچر ۲ میلیارد و دویست میلیون ریال است.

مدیر کل بهزیستی گیلان هم گفت: این ویلچر‌ها به همراه ۹۰ بسته نوشت افزار ظرف دو روز آینده به دست کودکان و نوجوانان معلول استان خواهد رسید.

حسین نحوی نژاد افزود: گیلان ۴۶ هزار معلول دارد که ۱۶ هزار معلول جسمی و حرکتی هستند و هزار نفر از این تعداد به ویلچر نیاز دارند که تحقق این امر نیازمند مشارکت خیران است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :