مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی در شفت گفت؛رسیدگی به مسائل جامعه کار و تلاش استان در سال‌جاری با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

به گزارش صبح فومن به نقل از روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شفت، عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به همراه چراغی فرماندار شهرستان شفت حجت عمویی رییس اداره شهرستان از شرکت های تعاونی و واحدهای تولیدی (گلریس، پارس شفت، کیمیا کشت شفت مهتاب بافت ، بهبافت و هومت آزمان) واقع در این شهرستان بازدید کرد.
علیزاده در حاشیه بازدید از خطوط تولید این شرکت ها گفت: رسیدگی به مسایل جامعه کار و تلاش استان در سال‌جاری با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.
وی تصریح کرد:
توجه کارفرمایان به طرح های کارورزی و مشوق های بیمه ای برای جذب نیروی کار و ایجاد اشتغال پایدار از تاکیدات مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در این بازدید ها بود.
در این سفر ازشرکت مهتاب بافت (فعال در حوزه نساجی) با ۲۵۰ نیروی کار ،شرکت تعاونی کیمیا کشت شفت ( تولید کننده ماشین آلات کشاورزی ) با ۱۰ نیروی کار ، شرکت تعاونی گلریس شفت (تولیدکننده نخ های فانتزی) با ۱۲ نیروی کار، تعاونی هومت آزمان(فعال در حوزه سفالگری و صنایع دستی) با ۳ نیروی کار، شرکت تعاونی بهبافت (فعال در حوزه نساجی) با ۲۱ نیروی کار، شرکت تعاونی پارس شفت (پرورش دهنده ماهیان خاویاری)با ۲ نیروی کار از جمله واحدهای تولیدی هستند که بازدید از آن ها صورت گرفت.
.شایان ذکر است که پیش از آغاز بازدیدها هیات بازدید کننده به دیدار خانواده و مادر گرامی شهید علیرضا فروزش رفتند و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات این مادر شهید تقدیر نمودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :