بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی غیرنقدی برای تکمیل ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با پیگیری‌ها و حمایت‌های مسئولان جذب شد.

به گزارش صبح فومن،دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد جدید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با هدف حراست و پشتیبانی از اموال و املاک دانشگاه به‌عنوان بیت‌المالی ارزشمند و گران‌بها در تعیین تکلیف ساختمان آموزشی ۶ هزار و ۲۲۵ متر مربعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با پیگیری‌ها و حمایت‌های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان و همکاری همه کارکنان دانشگاه این واحد دانشگاهی توانسته از ابتدای مهر سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی غیرنقدی در مسیر تکمیل این پروژه جذب کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با ظرفیت‌های بسیار بالا در منابع انسانی و سخت‌افزاری خود شایسته داشتن بهترین فضا برای ایجاد محیطی کاملاً پویا، علمی، به‌روز و جذاب در خدمات‌رسانی به دانشجویان است.

این واحد دانشگاهی می‌تواند در آینده‌ای نزدیک با داشتن این فضای آموزشی بزرگ، به‌عنوان یکی از قطب‌های علمی استان نقش مؤثری را ایفا کرده و با ارائه خدمات مطلوب آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و پژوهشی پذیرای بیش از ۵ هزار دانشجو باشد.

در تکمیل این پروژه که می‌توان آن را بزرگ‌ترین پروژه در حال تکمیل (با بیش از ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی) استان مازندران برای دانشگاه آزاد دانست، تاکنون از نهادها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و حتی خیران شهرستان‌های فومن و شفت کمک‌های شایسته‌ای جذب شده که برآورد فعلی آن بیش از مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

حجم بیشتر این کمک‌های غیرنقدی مردمی مربوط به شن‌ریزی محوطه و احداث راه ورودی این پروژه است. در این راستا اعضای هیئت علمی واحد فومن و شفت و خیرین شهرستانی حضوری داوطلبانه و پررنگ داشته‌اند.انا

این خبر را به اشتراک بگذارید :