رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت مطرح کرد؛ به‌کارگیری ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در چرخه تولید کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید به کمک صنعت ایران شتافته و در شتاب‌دادن به چرخ تولید این مرز و بوم همه توان و ظرفیت‌های خود را به‌کار گیرد.

به گزارش صبح فومن  رامین شعبانی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شفت و تعدادی از کارخانه‌های فعال این شهرک اظهار کرد: وظیفه اعضای هیئت علمی و دانشجویان و در نهایت دانشگاه آزاد اسلامی است که به کمک صنعت ایران شتافته و در شتاب‌دادن به چرخ تولید این مرز و بوم همه توان و ظرفیت‌های خود را به‌کار گیرد؛ اما این نباید در حد حرف، بازدید، چند عکس و گزارش باقی بماند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن ظرفیت‌های بسیار زیاد در منابع انسانی و امکانات سخت‌افزاری خود و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌تواند بسیاری از مشکلات صنایع کوچک را تسهیل کند و در این ارتباط دوسویه خود نیز منتفع شود.

بازید دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از چند کارخانه تولیدی در حوزه ریسندگی و مقواسازی انجام شد و از نزدیک مشکلات مختلف این کارآفرینان مورد بررسی قرار گرفت و استقبال خوبی از سوی مدیران عامل و کارکنان کارخانه‌های شهرک صنعتی شفت صورت گرفت و مقرر شد برنامه‌های پژوهشی و مساعدت‌های علمی حل مسئله صنایع فعال شهرک با کمک دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت و مساعدت اداره صمت شفت انجام شود.آنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :