معاون دادگستری گیلان گفت: انفال ثروت ملی هستند وباید به نفع عموم مردم هزینه شوند.

به گزارش صبح فومن؛ معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم فومن با اشاره به لزوم حفظ انفال در قانون اساسی گفت : انفال به عنوان ثروت ملی امانتی در دست ماست و ما وظیفه داریم جلوی سوءاستفاده ‌از این ثروتهای ملی را گرفته و از مزایای آنها به نفع عموم مردم هزینه کنیم.

آقائی با اشاره به مشکلات سگ گردانی در جامعه گفت : برخی افراد سگ هایشان را به خیابان ها می برند که در صورت ایجاد رعب و ‌وحشت برای مردم و داشتن شاکی خصوصی با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.فرماندار فومن هم در این جلسه ساخت و سازهای‌ غیرمجاز را از مشکلات مهم در عرصه های ملی دانست .محمد رضا محسنی در خصوص جلوگیری از برداشت بی رویه شن و ماسه در فومن گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده برداشت شن و ماسه تنها با مجوز شورای حفاظت مجاز است.

جمشید مهر پیما رئیس دادگستری فومن هم در این جلسه گفت : بیش از ۵۰ درصد پرونده های ارجاعی به شوراهای حل اختلاف فومن در ۱۰ ماهه گذشته به صلح و سازش منجر شده و ‌فومن از این نظر در استان مقام نخست را دارد.


حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده دادستان فومن هم گفت : همه ما وظیفه داریم با تقویت مسائل فرهنگی و تربیتی به کاهش میزان ارتکاب جرم در جامعه کمک کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :