آمادگی کامل راهداری شفت برای مقابله با بارش برف
عمار رهبری ، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شفت با توجه به تجهیزات و ماشین آلات موجود ، آمادگی کامل اداره راهداری شهرستان شفت را برای بارش برف اعلام کرد .


عمار رهبری در گفتگو با پایگاه خبری صبح فومن بیان داشت :
بعد از هشدارهای اداره کل هواشناسی استان گیلان و احتمال بارش به صورت پراکنده در بعضی از مناطق شهرستان شفت ، پیش بینی و هماهنگی لازم برای مقابله با تغییرات جوی احتمالی صورت گرفته است .
رهبری رئیس اداره راهداری شفت افزود : با هماهنگی های صورت گرفته در فرمانداری و ستاد بحران شهرستان شفت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تمهیدات لازم در جهت باز نگه داشتن راه های ارتباطی مناطق که مواجع با بارش برف هستند را اندیشیدند و انشالله هیچ راه ارتباطی بسته نخواهد شد .
از آنجایی که بر حسب پیش بینی های هواشناسی احتمالی بارش برف تا ۴۰ الی ۵۰ سانتی در مناطق کوهپایه ای ( امام زاده ابراهیم (ع) و امام زاده اسحاق (ع) و سیاهمزگی ) و مناطق جلگه ای با میانگین بارشی حدود ۱۰ الی ۲۰ سانتی ( جاده سراوان ) را خواهیم داشت ، ماشین آلات مورد نیاز از قبیل ( ۳ دستگاه لودر _ ۲ دستگاه گریدر و کامیون برف روب و ۱ دستگاه نمک پاش مکانیزه ) در حالت آماده باش قرار گرفته است .
وی افزود : برای نمونه در محور سراوان ۴ دستگاه ماشین آلات برف روب از اداره راهداری شفت ۲ دستگاه از فومن و ۲ دستگاه از رشت از صبح روز چهارشنبه در حالت آماده باش و استقرار قرار دارند .
رهبری در ادامه افزود : در صورت نیاز نیز ادارات جهاد کشاورزی ، بنیاد مسکن ، بخشداری احمدسرگوراب و مرکزی با تمامی ماشین آلات مکانیکی در جهت مقابله با بحران احتمالی ، هماهنگی صورت گرفته و در حالت آماده باش قرار دارند .

این خبر را به اشتراک بگذارید :