خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت به دیدار دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور رفت.
دراین دیدار شهرداران شهرهای ماسوله ،احمدسرگوراب ، فومن و ماکلوان نماینده شهرستانهای فومن و شفت را همراهی می کردند.
در ادامه پیگیری ها برای تخصیص_بودجه و امکانات_لازم جلسه ای در ساختمان وزارت کشوربا دکتر جمالی نژاد برگزار نمود که شهرداران شهرهای ماسوله ، احمدسرگوراب ، فومن و ماکلوان نیز در این جلسه حضور داشتند.
در این نشست شهرداران به بیان مشکلات و مسایل موجود در شهرهای و همچنین خواسته های خود پرداخته و نبود_امکانات و همچنین بودجه های لازم را یکی از مهمترین معضلاتی دانستند که شهرهای کوچک با آن درگیر هستند در ادامه خلیل بهروزی فر نیز در حمایت از شهرداران از دکتر جمالی نژاد خواستار رسیدگی و حل_مشکلات شهرداری ها و تخصیص بودجه و امکانات لازم برای حل مشکلات گردید تا شهرداران بتوانند خدمات بهتر و مناسب تری را برای شهروندان فراهم نمایند.
دکتر جمالی نژاد نیز در این جلسه ضمن استماع گزارشات نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت و شهرداران قول مساعدت نمودند که با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته توسط شخص نماینده بتوانند نگاه_ویژه ای به این شهرها داشته باشد.

خلیل بهروزی نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در دیدار دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری و دهیاری های کشور:

از دکتر جمالی نژاد انتظار می رود در تامین و تخصیص اعتبارات و ماشین_آلات نگاه ویژه به شهرداری های منطقه فومن و شفت داشته باشد.
امروز با شهرداران منطقه در این جلسه حضور پیدا کردیم و از ریاست سازمان انتظار داریم دست خالی سازمان را ترک نکنیم و خبر خوش و هدیه ای برای مردمان خوب فومن و شفت داشته باشیم.

خلاصه مباحث و همچنین مساعدت های دکتر جمالی نژاد برای شهرداران به شرح ذیل می باشد:

۱- اختصاص قیر_رایگان به این شهرداری ها که از طریق سامانه شهرداری و دهیاری بزودی و طی هفته آینده صورت خواهد گرفت.

۲- قول مساعد در خصوص واگذاری ماشین آلات به صورت یک سوم سهم سازمان که بر اساس انتخاب و توان مالی شهرداری ها قابل واگذاری خواهد بود و این خارج از سهمیه تخصیص استانی خواهد بود.

۳- تعریف یک پروژه سرمایه گذاری و درآمدزا توسط شهرداری و ارائه تسهیلات مناسب از طریق سازمان برای اجرا توسط شهرداری.

۴-تعریف یک پروژه سرمایه گذاری و درآمدزا توسط شهرداری ها و تخصیص اعتبارات و تسهیلات بلاعوض توسط سازمان برای اجرا توسط شهرداری.

دکتر جمالی در این جلسه اعلام آمادگی نمودند که‌ می توانند در طرح های بزرگ سرمایه گذاری که توسط شهرداری قابل اجرا می باشد به صورت مرحله به مرحله اعتبارات لازم و مناسب را تخصیص نمایند

قابل ذکر است که در این جلسه مهندس نصرتی شهردار سابق کلانشهر رشت و معاون توسعه‌منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز حضور داشتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :