فرماندار فومن: تقویت هنجارهای ملی دینی از ناهنجاری اجتماعی جلوگیری میکند

 

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فومن، با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد. 

این جلسه با حضور حجت الاسلام نقدی امام جمعه شهرستان و جمعی از روسای ادارات و دستگاه های فرهنگی شهرستان همراه بود. 

به گزارش صبح فومن ؛محسنی فرماندار فومن  ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت حماسه ۸ و ۹ دی، بیان کرد: تقویت هنجارهای ملی، دینی، انقلابی و پیشگیری از ایجاد ناهنجاری ها از اهداف مهم شورای فرهنگ عمومی است. 

وی افزود: اگر هر یک از مسئولین و دستگاه ها به وظایف و تعهدات اختصاصی خود پایبند باشند، بسیاری از مسائل به نحو بهتری انجام می شوند و حفظ وحدت رویه و هماهنگی میان دستگاه ها در این خصوص حائز اهمیت است. 

محسنی با بیان این که فعال کردن مساجد و فراهم کردن بستر مشارکت بیشتر برای مردم و علاقه مندان، زمینه ساز ارتقای جایگاه ویژه و مهم مسجد در جامعه خواهد شد، به این نکته اشاره کرد که فضای شهرستان فومن به واسطه ریشه های مذهبی خود همواره باید در مناسبت ها و ایام ویژه باید بیانگر ظرفیت و سابقه مذهبی آن باشد. 

حجت الاسلام نقدی امام جمعه شهرستان فومن در این جلسه افزود: هدف از برگزاری این جلسه رساندن مساجد به جایگاه شایسته خود است. 

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت بالای مساجد در اجتماع و فرهنگ اسلامی، خواستار اهتمام متولیان و دست اندرکاران در تقویت محوریت مسجد در تکامل فرهنگی و حیات اجتماعی مردم شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :