گردهمایی روحانیون شهرستان در محل فرمانداری فومن برگزار شد 

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب (س) گردهمایی روحانیون شهرستان فومن با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.
در این جلسه که با حضور حجت الاسلام نقدی امام جمعه شهرستان فومن همراه بود، از جمعی از روحانیون فعال در امر مبارزه با بیماری کرونا تقدیر شد.
محسنی در این نشست با اشاره به این که شهرستان فومن از ظرفیت ارزشمند حوزه علمیه حضرت آیت الله بهجت فومنی برخوردار است، فرصت بهره مندی از نکات و دیدگاه های روحانیت محترم شهرستان را مغتنم شمرد و افزود: در رفع مسائل و مشکلات شهرستان از نظرات و پیشنهادات روحانیون و علمای دین استفاده می کنیم.
وی با بیان این که بی توجهی به فرهنگ و مبانی دینی و اسلامی نباید در جامعه نادیده گرفته شود، از قرارگیری فضای مجازی شهرستان در دست روحانیت استقبال کرد و افزود: برای رسیدگی به مسائل و معضلات و آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق و… نیازمند ورود روحانیت و بهره گیری از دیدگاه های ایشان هستیم.
محسنی با اشاره به نیاز شهرستان به حضور ائمه جماعت جهت اجرای فریضه نماز و ترویج آموزه های دینی در مساجد بخش ها و روستاها، از بهره گیری از ظرفیت روحانیت جهت نشر تعالیم دینی در شهرستان استقبال کرد.
وی با بیان این که در سال آتی شاهد برگزاری و اجرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خواهیم بود، افزود: مدیریت افکار داخلی در جامعه به عهده روحانیت است و ضرورت دارد در این خصوص روشنگری و آگاهی دهی شود تا افراد صالح و خادم به صحنه انتخابات راه یابند و زمینه مشارکت پرشور و حماسه آفرینانه مردم فراهم شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :