جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شهرستان برگزار شد

جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شهرستان به ریاست سید محمود محتشم خواه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.
در این جلسه که به منظور رسیدگی به مسائل انجمن های مردم نهاد شهرستان اختصاص داشت، درخصوص موضوعات مربوط به آغاز یا تمدید فعالیت سه انجمن های مردم نهاد در شهرستان فومن بحث و گفتگو شد.
سید محمود محتشم خواه با بیان این که سمن ها به مثابه پیوندی میان مردم و دولت هستند، افزود: این تشکل ها صدای مردم و درخواست های عمومی در حوزه های مختلف را به دولتمردان می رسانند.
وی با بیان این که وجود سمن ها به عنوان تجلی مشارکت مردمی در امور مختلف، حائز اهمیت است، فعالیت ابن تشکل ها را برای توسعه فرهنگ مشارکت عمومی موثر دانست.
محتشم خواه با اشاره به لزوم تسریع در ساماندهی سمن های شهرستان، بر ضرورت تشویق، حمایت و سازماندهی اساسی این سمن ها تاکید کرد.
وی افزود: ضرورت دارد حوزه هایی که با خلاء فعالیت سمن ها مواجه است، ابتدا شناسایی و سپس برای رفع کمبودها برنامه ریزی و پیگیری شود.
معاون فرماندار فومن با تاکید بر این که باید مسائل و مشکلات سمن های فعلی در شهرستان شناسایی و به منظور رفع مشکلات و تقویت آن ها اقدام شود، خواستار اهتمام متولیان در حمایت از این تشکل ها و شنیدن مسائل و دغدغه های ایشان طریق برگزاری جلسات و هم اندیشی های بیشتر شد تا امکان بررسی مسائل این سمن ها از نزدیک فراهم شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :