‍ جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت برگزار شد.

به گزارش صبح فومن جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت به ریاست محمد حسن پور سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان و با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری تشکیل شد.

سرپرست فرمانداری شفت در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد مدیریت بحران گفت: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با آن و همچنین تصمیم گیری به موقع از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی و طرحهای آن را اعلام نمایند.

وی یکی از اولویت های مهم در مواقع بحران را باز بودن مسیرهای اصلی و روستایی جهت خدمات رسانی دانست و تاکید کرد: اداره راهداری و راه و شهرسازی باید از تمام ظرفیت های ممکن برای باز بودن راه ها در سطح شهرستان استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خواستار همکاری های لازم بخشداران و شهرداران با دستگاه های خدمت رسان در حوزه شهرستان شد و افزود: بخشداران از ظرفیت های محلی در روستاها استفاده و با همکاری دهیاران و شوراها نسبت به اطلاع رسانی به مردم و انجام اقدامات پیشگیرانه در سطح روستا اقدام نمایند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت تاکید کرد: در زمان آماده باش کلیه مرخصی ها لغو و اعضای ستاد ضمن آمادگی لازم در مواقع بحرانی باید خطوط ارتباطی تلفن همراه آنان روشن و در دسترس باشد.

سرپرست فرمانداری شفت در پایان این جلسه خاطرنشان کرد: می بایست در بحران های احتمالی برنامه ریزی و آمادگی لازم را داشته باشیم تا زندگی مردم با کمترین آسیب و مخاطره مواجه شود و بر همین اساس دستگاههای عضو پیش بینی طرح های مقابله با بحران با الویت حوادث سیل و برف را داشته باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :