آیت الله فلاحتی در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری حمایتی قضایی آمران به معروف گیلان:همه کسانی که داعیه مطالبه گری دارند با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری کنند

آیت الله فلاحتی در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری حمایتی قضایی آمران به معروف گیلان:
بستر محیط سالم در سایه امر به معروف و نهی از منکر محقق می شود/ تمام جامعه اسلامی در برابر همدیگر مسئول هستند/ همه کسانی که داعیه مطالبه گری دارند با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری کنند

به گزارش صبح فومن به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری در امور حمایتی و قضایی آمران به معروف و ناهیان از منکر استان که بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان و فرماندهی انتظامی استان منعقد شد اظهار کرد: امیر مومنان امام علی(ع) در نهج البلاغه امر به معروف و نهی از منکر را در برابر تمام واجبات قرار داده و حتی جهاد در راه خدا در مقابل آن مانند قطره در برابر دریا است.
وی، وجود بستر محیط سالم در عملیاتی شدن واجبات الهی بین مردم را مهم عنوان کرد و افزود: بستر محیط سالم در سایه امر به معروف و نهی از منکر محقق می شود بنابراین آنها که درباره نهی از منکر و امر به معروف فعالیت می کنند بدانند این جایگاه بسیار مهم است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه در سخنان مقام معظم رهبری تکیه به امر به معروف و نهی از منکر موج می زند، تصریح کرد: بسیاری از معضلاتی که جامعه با آن مواجه است به دلیل این است که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کار نکردیم.
آیت الله فلاحتی، تمام جامعه اسلامی در برابر همدیگر را مسئول خواند و بیان کرد: کسی که در مسیر محو منکر و تعریف معروف تلاش می کند از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.
وی، امر به معروف و نهی از منکر را مربوط به همه مردم و دستگاه ها عنوان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر تمام بخش ها را دربر می گیرد زیرا همه نیاز به نظارت دارند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بزرگ ترین هدف بنده ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان است، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر بر گرفته از آیین دین است بنابراین همه کسانی که داعیه مطالبه گری دارند با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری کنند.
آیت الله فلاحتی، خواستار اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان توسط رسانه ها به ویژه صدا و سیما شد و اظهار کرد: مردم می خواهند به صورت میدانی فعالیت های انجام شده توسط ستاد مذکور را مشاهده کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :