شهیدزاده بیان داشت؛آغاز کلاس های طرح اوقات فراغت در فومن

در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان فومن، کلاس های طرح اوقات و فراغت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش صبح فومن؛حسین  شهیدزاده گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان فومن، کلاس های طرح اوقات فراغت در مجتمع فرهنگی و هنری سید الشهدا (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از روز شنبه ششم تیر آغاز شد.

وی با اشاره به اهمیت گذراندن مطلوب اوقات فراغت، اظهار کرد: اوقات فراغت یکی از موقعیت های بسیار مناسب است که فرد می تواند با استفاده از آن به شناسایی و تقویت استعدادهای خود بپردازد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: دیدگاه نظام اسلامی در خصوص اوقات فراغت بر مبنای زمینه سازی جهت گذران مطلوب، مفید و سازنده آن و هدایت فکری و عملی و بارورسازی اوقات زندگی می باشد.

شهیدزاده، برنامه ریزی برای اوقات فراغت، نه فقط در ایام تابستان، بلکه در طول سال را الزامی دانست و در ادامه افزود: با توجه به هجمه سنگین دشمنان و تهاجمات شدید فرهنگی می بایست همه متولیان فرهنگی و دستگاه های اجرایی دست در دست هم بدهند تا بتوانیم به احسن وجه بر وظیفه خود عمل نماییم.

این مسوول در خصوص طرح اوقات فراغت امسال گفت: کلاسهای طرح مذکور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از چندی پیش با تعطیلی مدارس با ثبت نام از علاقمندان شروع و در حال حاضر ادامه دارد.

وی؛ کلاس های آموزش قرآن و احکام، کامپیوتر، گیتار، دف، خوشنویسی نستعلیق و تحریری، طراحی و نقاشی، تصویربرداری، شعر و ادب و نقد و بررسی آن، بازیگری و کارگردانی را از عمده برنامه های این طرح در فومن عنوان و تصریح کرد: کلاس های مذکور در مجتمع فرهنگی هنری سیدالشهدا (ع) و دو آموزشگاه آزاد نمایشی و تجسمی فیامین و مشکات فومن برگزار می شود.

شهیدزاده در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری صورت گرفته و صدور مجوز جدید برای ۲۹ کانون فرهنگی و هنری مساجد در فومن، در این کانون ها نیز کلاس های فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف در طول تابستان امسال برگزار می شود.روابط عمومی ارشاد

این خبر را به اشتراک بگذارید :