پیام تسلیت خلیل بهروزی فر نماینده مردم شریف شهرستان های فومن و شفت در پی شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان در حادثه ترور .

بسم الله الرحمن الرحیم

((ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون))

شهید #محسن_فخری_زاده ، رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و از دانشمندان و مدیران توانمند و برجسته کشور و منشا خدمات بسیاری در صنعت هسته ای کشور بود با دستان پلید و خبیث دولت های تروریست به شهادت رسید.

دشمنان این مرزو بوم و همه کسانی که با اقدامات اینچنینی قصد ضربه زدن به این کشور را دارند بدانند شهادت ارزوی هر مدیر توانمند و خدمتگزار ملت است . زیرا اطمینان داریم با اهدای خون خود درخت انقلاب قوی تر و پربارتر خواهد گردید.

فقدان این عزیز ، برای مجموعه دفاعی کشور سنگین و بزرگ خواهد بود اما اطمینان داریم که همرزمان و شاگردان مکتب ایشان بمانند خود ایشان مسیر پیشرفت و ترقی را برای اعتلای کشور عزیزمان طی خواهند نمود و همانند شهید #محسن_فخری_زاده از قرار گرفتن نامشان در لیست ترور ترس و واهمه ای نخواهند داشت.و این حادثه آنان را قوی تر و با ارادتر خواهد نمود.

اینجانب شهادت دانشمند هسته #شهید  #محسن_فخری_زاده را به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و همچنین ملت عزیز و شهید پرور  ایران اسلامی  تبریک و تسلیت عرض نموده و برای خانواده آن عزیز صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

خلیل بهروزی فر

نماینده مردم شریف شهرستانهای فومن و شفت

این خبر را به اشتراک بگذارید :