سرپرست فرماندار شفت

به گزارش اختصاصی صبح فومن چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان شفت با حضور اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شفت در این جلسه با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی این ایام را به متوالین فرهنگی تبریک و خواستار توجه بیشتر به امر کتاب و کتابخوانی شد.

محمد حسن پور با تاکید بر اینکه هدف همه دستگاه های اجرایی پایبندی به اصول و قواتین موجود در کشور است، گفت: مسوولین موظف هستند در راستای تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مردم گام بردارند .

وی از کارکنان ادارات در خواست کرد وظایف خود را در قبال شهروندان به درستی اجرا کنند تا میزان مراجعه مردم از سوی دستگاه اداری کاهش یابد و اظهارداشت؛ حضور مردم در فرمانداری نشانگر این است ادارات کار خود را به خوبی عمل نکرده اند .

حسن پور با تاکید براینکه توسعه زمانی شکل خواهد گرفت که وحدت ، همدلی و وفاق در تمام دستگاه های خدمات رسان با مشارکت نقش افرینی کنند، گفت: تنها با دریافت بودجه و اعتبار توسعه شکل نمیگرد.

سرپرست فرمانداری شفت در ادامه تصریح کرد؛ هیج دستگاه دولتی نباید در مقابل یک دیگر قرار بگیرند تمام دستگاه باید با وحدت در راستای توسعه گام بدارند.

حسن پور بر نظم و انظبات اداری بعنوان یکی از مولفه های رشد توسعه تاکید کرد و گفت: و شفافیت در برخورد با ارباب رجوع و برا اساس قانون برای مردم کارگشاه است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان شفت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، اظهار داشت:
مشاغل ضروری با تمامی ظرفیت در محل کار حضور پیدا خواهد کرد و افزود: در سایر ادارات با دو سوم اعضا فعال خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به اینکه این محدودیت ها در سطح شهر اجرا می شود و در سطح روستا حضور کارکنان در محل کار شامل محدودیت نمی شود، گفت: برگزاری همایش ها سمینار و تجمع و نمایشگاها تا ابلاغ دستورات بعدی ممنوع است/ندایکتاپرست

 

    

این خبر را به اشتراک بگذارید :