تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فومن 

با حضور فرماندار شهرستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن تکریم و معارفه شد. 

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام نقدی امام جمعه شهرستان و دکتر دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همراه بود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن تکریم و معارفه شد. 

فرماندار شهرستان با بیان این که امنیت پایدار، بهداشت، محیط زیست و آموزش چهار شاخص توسعه در جوامع مختلف است، نقش دانشگاه برای توسعه جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: فضای ارائه و دریافت خدمات آموزشی بسیار حائز اهمیت است و باید در راستای گسترش آن گام برداشت تا با فراهم شدن بستر آموزش، همگان بهره بگیرند. 

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای اشتغال فارغ التحصیلان، به حفظ توازن برای میزان ورودی و خروجی در دانشگاه پرداخت و افزود: در صورت عدم رعایت این توازن، با مشکل انباشت فارغ التحصیلان مواجه خواهیم شد. 

محسنی اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی، بستر توسعه آموزش در کشور فراهم و محقق شده است. 

فرماندار شهرستان فومن در این جلسه با بیان این که دانشگاه آزاد فومن در برنامه های گوناگون به ویژه علمی و فرهنگی، مشارکت خوبی در شهرستان داشته است، نقش این دانشگاه را در توسعه دانش و ارتقای سطح تحصیلات دانشگاهی در شهرستان مورد توجه قرار داد. 

وی با اشاره به این که فضای دانشگاه، فضایی علمی و فرهیخته است و مقام معظم رهبری نیز به کرسی های آزاداندیشی و فضای تضارب آراء اهمیت داده اند، به جایگاه ویژه دانشگاه در جامعه و اهمیت استمرار فضای آرامش در آن پرداخت. 

محسنی با بیان این که وضعیت ساختمان دانشگاه آزاد باید مشخص شود، بر لزوم تسریع در تکمیل احداث و آماده سازی محوطه و راه تردد افراد و خودروها تاکید کرد. 

در این جلسه از زحمات دکتر گشتی رئیس سابق این دانشگاه تقدیر و دکتر شعبانی رئیس جدید این دانشگاه معارفه شد.

از جمله سوابق اجرایی و آموزشی دکتر رامین شعبانی
معاونت سما واحد رشت /معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
/مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان/
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان/
مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان/
مدیر گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان
را میتوان اشاره نمود

این خبر را به اشتراک بگذارید :