نشست هم اندیشی فرماندهی سپاه قدس گیلان با مدیران کانال های خبری این استان عصر سه شنبه در سالن ایثار و شهادت بنیاد شهید استان گیلان برگزار شد.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه متاسفانه برخی از بسترهای اجتماعی موجود در فضای مجازی در راستای پیشبرد اهداف دشمنان استفاده ابزاری می کنند، گفت: قدرت رسانه و فضای مجازی برای حل مشکلات در کشور بسیار تاثیر گذار است.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان که تلاش می کند فارغ از نگاه سیاسی مشکلات موجود را رصد و جهت رفع ان اقدام نماید، اظهار داشت: دشمنان انقلاب از هر ابزاری جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی توسط نسل های جدید برقرار و هدایت شود ، افزود: اگر نسل حاضر ارمان های و ارزش های انقلاب را به یدک نکشد دچار چالش جدی خواهیم شد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه در برخی از حوزها عملکرد هایمان هم تراز با انقلاب اسلامی نیست، تصریح کرد: بی عدالتی های موجود نگران کننده است.

وی به تحریم های تسهیلاتی از زمان انقلاب توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: همزمان با جنگ تحمیلی نیروهای داخلی ساختار دفاعی جدیدی ایجاد کرد که دشمن جرات حمله نظامی را ندارد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه رسانه ها در سطح بین الملی در چنگال ابر قدرت ها قرار گرفته است، افزود:جریان انقلابی در داخل کشور باید با تولبد محتوا در این حوزه اثرگذار باشد.

وی با تاکید بر اینکه برخی رسانه ها در جهان تلاش می کنند جریان حق را در عرصه سیاسی ، تروریستی نشان دهند ، گفت: متاسفانه در حوزه رسانه و فضای مجازی از دشمن عقب مانده ایم .

سردار عبدالله پور از رسانه های فعال استان گیلان خواست فسادهای اداری را افشا کنند تا برخورد لازم صورت گیرد و افزود: روشنگری و حقیت گویی نیز اصل قابل انکار در عرصه رسانه است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :