امام جمعه فومن در جمع پاسداران سپاه این شهرستان بیان داشت:مکتب امام حسین (ع) با تلاش ها و همراهی یاران باوفاش ماندگار شده است.

امام جمعه فومن در جمع پاسداران سپاه این شهرستان بیان داشت:مکتب امام حسین (ع) با تلاش ها و همراهی یاران باوفاش ماندگار شده است.

 

حجت الاسلام نقدی در جمع نیروهای پایور رسمی سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه واقع کربلا در تاریخ سیاسی و اجتماعی با وجود همه تلاش ها برای تحریف این واقعه توسط دستگاه بنی امیه ، گفت: مکتب امام حسین (ع) با تلاش ها و همراهی یاران باوفاش ماندگار شده است.

امام جمعه شهرستان فومن با بیان اینکه عزتی که شهدای در دنیا کسب کرده اند قابل مقایسه با دشمن نیست ، افزود: امام(ره ) الگو دفاع مقدس را در دنیا بنا نهاد ، این الگو دشمنان را به هم ریخته است و نصرت را برای اسلام بدنبال دارد.

 


امام جمعه فومن هدف از قیام اباعبدالله الحسین( علیه السلام ) را رهایی مردم از اسارت دانست و تصریح کرد: سید الشهدا تاکید می کرد بنی امیه مردم و شهر کوفه را به اسارت گرفتند ، شهر کوفه را به اسارت گرفتند با نگاهی به رویداد های کنونی می توان گفت که کشورهای منطقه ‌که پیمان با رژیم اشغالگر می بندند نیز در اسارت هستند.

حجت الاسلام نقدی شخصیت امام حسین(ع) را ماورا دین دانست و‌ گفت : حضرت اباعبدالله الحسین (ع) معتقد بود با پول های هنگفت حدیث را در بنی امیه جعل می کردند که بر علیه پیامبر و اهل بیت (ع) تهمت های ناراوا در جامعه نشر می دادند .

امام جمعه فومن با تاکید براینکه اسرائیل آشکارسازی روابط با کشور های خود فروخته به بدنبال حفظ خود است، اظهار داشت: طبق فرمایش رهبری، اسرائیل قطعا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

حجه الاسلام نقدی گفت :افرادی که مدعی دهکده جهانی هستند و ادعای رهبری دارندباید عدالت محور باشند متاسفانه کشورهایی هستند که دچار ظلم بی شمارند‌

وی با اشاره به اینکه ۴۰ سال است که ملت جمهوری اسلامی ایران به جرم استقلال طلبی تحریم شده است، افزود: در کتب تاریخی نقل است که بیشترین تجزیه در جهان در ایران بوقوع پیوسته است که مردم در انتخاب جمهوری اسلامی پای صندوق های رای حقانیت این نظام را ثابت کردند.

وی با انتقاد از غرب و شعارهای بی پایه اساسش که ادعا حمایت از حقوق بشر را دارد، افزود: همین کشور ارسال دارو برای درمان کودکان را تحریم میکند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :