در پنجمین روز از هفته دولت، مراسم تقدیر از کارکنان نمونه ادارات شهرستان شکل گرفت

در این جلسه که با حضور خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی همراه بود، از زحمات کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تقدیر شد.
محسنی در ابتدای این مراسم با عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین ع و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای بزرگوار، رجای و باهنر، هفته دولت را فرصت مناسبی جهت تبیین الگوهای مدیریت اجرایی با الگوگیری از زندگی شهدا، رجایی و باهنر دانست که با ایمان، اعتقاد، ساده زیستی، اطلاعت پذیری از ولایت و ولی امر، الگوی بی نظیری برای مدیریت باقی گذاشتند و باعث مانایی این دو شهید عزیز در تاریخ و حافظه تاریخی ملت ایران شد.
وی افزود: هفته دولت همچنین فرصت مناسبی برای بیان خدمات و اقدامات دولت است، زیرا خدمات دولت، خدمات نظام است و مردم به عنوان ولی‌نعمتان نظام، باید از خدمات دولت مطلع شوند.
محسنی با بیان این که در هفته دولت سال جاری، ۴۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، بر لزوم اهتمام در بهره گیری از ظرفیت بخش خصوص تاکید کرد.
فرماندار شهرستان در ادامه، به اقدامات ارزشمند ارتش در محرومیت زدایی و بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های بازسازی و تجهیز زیرساخت های درمانی در بیمارستان فومن و درمانگاه ماکلوان، آبرسانی به روستای آبرود و احداث ۱۰ واحد مسکن محرومین اشاره کرد.
وی همچنین با اشاره به پیگیری های نماینده مردم شهرستان در جذب اعتبارات ملی، خواستار اهتمام دستگاه های مسئول در جذب حداکثری اعتبارات برای توسعه شهرستان شد.

همچنین در ادامه خلیل بهروزی فر نماینده شهرستان های فومن و شفت بیان کرد با پیگیری های انجام شده با کمک استاندار گیلان و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فومن به مرکز درمانی غرب گیلان تبدیل می شود و این یک امتیاز و فرصت برای شهرستان فومن است.

 

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :