°جوانان؛ کاشفان اصلی واکسن بی تدبیری مسوولین فوتبال فومن

✍نویسنده: امید حنیفه زاد

(خبرنگار ورزشی استان گیلان) 

👌نبود زیر ساخت های مناسب برای ورزش در شهرستان فومن باعث شد تا بعنوان یک خبرنگار ورزشی دست به قلم نقادی ببرم. هر چند امروزه همه نقاد شده اند و تا چیزکی میشود گوش فلک را با نقدهای بدون درمان شان پر که چه عرض کنم، کر میکنند. 

محوریت تمام نقدهای به ثبت رسیده ام جوان شده است. چرا که خودم در این مرحله از زندگی هستمو خود قابل اشتعال تر از دیگران برای سوختن. خوب است که دغدغه ی تمام ما جوانان شده بالا بردن پرچم شهرمان در استان و کشور، اما خوب تر میشد که مسوولین یکجای این کار را میگرفتند تا نشود حرف آن آقایی که میگفت در این چهل ساله انقلاب اسلامی مسوولان سعی بر براندازی داشتند اما مردم جلوی آنان را گرفتند. ما جوانان امیدمان اینست که دست در دست مسوولان دلسوزمان پرچم شهر، استان و کشور عزیزمان را به احتزاز دز بیاوریم.

چند سالی است که جوانان شهزم فومن که از افتخارات هستند برای دیده شدن به شهزهای بزرگتز و حتی شده کوچک تر میروند تا پیشرفت داشته باشند. چطور میشود این قصه پر از غصه را به عنوان یک جوان به نگارش در آورد که شرایط حال حاضر تیم بزرگسالان شهرداری شهرم به لیگ سوم سقوط کرده است. لیگی که همیشه در راس تیم ها بوده و در هر بازی مقام قابل ترجهی را از نگاه فوتبال دوستان کسب میکرد. اما میبایست بگویم که با تمام این بی تدبیری ها و بی مهری ها این دلاوران بدون هیچ یاوری کاشف واکنس بی تدبیری آقایان شدند. آقایانی که اینروزها فقط به فکر منفعت خودشانند نه شهرشان. این مساله امروز فومن و فومنی نیست. جوانان شهرم سالیان سال است که یکه و تنها میدوند ولی سوت تشویق دیگران برای مسوولان شهر چه مربوطه و چه غیر مربوطه زده میشود.

جوانان فومنی برای اولین بار در تاریخ فوتبال این شهر توانستند نایب قهرمان لیگ برتر گیلان شوند. آنها با آمار ذیل به لیگ مناطق کشور صعود کردند.:

بهترین خط حمله با ۴۶ گل زده

بهترین خط دفاع با ۱۱ گل خورده

بهترین تفاضل گل +۳۵ گل

و کمترین باخت با ۲ باخت در یک فصل

همچنین آنها با اخلاقمداری در بازی ها توانستند بدون دریافت هیچ کارت قرمزی به لیگ مناطق کشور صعود کنند و باری دیگر پرچم و نام فومن را به احتزاز در بیاورند. آنها با کشف واکسن نشاز پایان دهنده عمر ویروس بی نشاطی شدند

این خبر را به اشتراک بگذارید :