رضا اصغرزاده رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی فومن از سفر رییس و دبیر فدراسیون این رشته ورزشی به گیلان خبر داد.

رییس هیات ورزش های روزخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان فومن در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار صبح فومن از سفر دکتر مجتبی جوهری ریاست و دکتر جعفر پور دبیر کل فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی به گیلان و همچنین شهرستان فومن خبر داد.
اصغرزاده ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین علی(ع) با حضرت زهرا(س) بیان داشت ؛با رایزنی انجام شده با رییس هیات استان توانستیم دعوت رسمی از رییس فدارسیون این رشته باستانی ورزشی داشته باشیم که ریاست و دبیر فدراسیون پس از بازدید از پروژه های زورخانه های در حال احداث در سطح استان عصر فردا چهارشنبه یکم مردادماه از پروژه احداث زورخانه این شهرستان واقع در باشگاه انقلاب نیز بازدید خواهند داشت.
اصغرزاده بیان کرد ؛ دیدار با فرماندار شهرستان،حضور در زورخانه پوریای ولی فومن و همچنین دیدار با جمعی از ورزشکاران این رشته از دیگر برنامه های ریاست و دبیر کل فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی است.

وی در پایان گفت ؛هدف و الویت کار هیات این است تا بتوانیم با حضور و بازدید این عزیزان بودجه ای در سطح ملی جهت تکمیل ساخت این بنا دریافت و پروژه را سرعت ببخشیم تا پس از تکمیل ،ورزش کاران گرامی این رشته باستانی از این مجموعه استفاده نمایند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :