حجت الاسلام افتخاری در بیانیه ای عنوان کرد:

رد صلاحیتم برای دوره یازدهم نمایندگی غیر قابل باور بود/ پیگیر رسیدگی مجدد به صلاحیت خویش هستم

بیانیه شماره یک

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

«میزان رای ملت است»

امام خمینی (ره)

حمد و ثناي خاضعانه به درگاه كبريايي خالق منان ودرود بی‌پایان به محضر منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و تسلیت ایام سوگواری بی‌بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و با آرزوی سلامتی و طول عمر  برای رهبر عزیزمان و تحيات فراوان به روح ملكوتي بنيانگذار نظام جمهوري اسلامی ايران و ارواح طيبه شهداي انقلاب اسلامي و شهیدان سرافراز فومنات و شهید عزیز سردار سلیمانی و همرزمانش

 و سلامی گرم وخالصانه به مردم غيور شهرستان‌هاي فومن و شفت بويژه جوانان برومند و انقلابي كه در پاسداری و پويايی نهادهاي انقلاب و تحقق آرمان‌هاي شهيدان براي داشتن جامعه‌اي اسلامی، آزاد و سالم تلاش مي‌نمايند.

 مقام معظم رهبری فرمودند: «انتخابات یکی از میدان‌های مهم همبستگی است» و در فرمایش اخیرشان اشاره داشتند که: «مهمترین عامل اقتدار ملت ایران حضور در انتخابات است  و حضور در انتخابات کشور را بیمه و دشمن را مایوس می‌کند»

بدون ترديد حضور در انتخابات نشانه‌ي حيات سياسي ملت و بيانگر مردم سالاري ديني متكي به آراي مردم مي‌باشد.

دوم اسفند ماه ۹۸ برای كشورمان و برای دیارمان روزی سرنوشت ساز و تاريخي است كه يقيناً شما مردم، پيروز آن خواهيد بود. 

جا دارد صميمانه‌ترين مراتب حق شناسی و سپاسگزاري خود را به‌‌‌‌ تك‌تك شما مردم انقلابي و با اخلاص و فداكار شهرستان‌های فومن و شفت و روستاهاي تابعه تقدیم داشته و به جهت همراهي و حمايت صادقانه و پر از مهر و محبتی كه از شروع پيروزي انقلاب اسلامي در تمامي صحنه‌هاي حساس از جمله انتخابات‌ داشته و يار و ياور آزادمرد نامداری چون شهيد حجت‌الاسلام افتخاري و در ادامه راه آن عزيز در سختي‌ها، ناملايمات و مشكلات كنار اينجانب بوده‌اید، سر تعظیم فرود آورم.

مردم عزيز:

در ايام بررسي صلاحيت‌ها مشكلاتي كه در جريان آن هستید بوجود آمده است، براي بنده حقير هم به مانند قاطبه مردم قدرشناس فومن و شفت غیرقابل باور و غير منتظره بود. اكنون كه در مرحله رسيدگي نهايي صلاحيت‌ها هستیم بنده با باور عميق به انقلاب اسلامي و اصل ولايت فقيه و اعتقاد به ارزشمند بودن خدمت به مردم و با توجه به درخواست‌هاي ياران، دوستان و دلسوزان و به احترام شما مردمان غيور بويژه جوانان دلیر ، رسيدگي مجدد به صلاحيت خود را از شوراي محترم نگهبان درخواست نموده و پيگير رفع اين مشكل هستم. 

در  مقطع حساس كنوني ضمن تقاضای حفظ آرامش و احترام به همه گروه‌هاي سياسي فعال در منطقه، نكاتي را خدمت شما مردم بزرگوار و ارجمند از جمله جوانان پرشور انقلابی، با غیرت و همیشه همراه، معروض می‌دارم :

۱- اينجانب در بدو ورود به مجلس شوراي اسلامي در سال ۱۳۹۴ با خداي خود عهد كردم پیرو خط شهیدان علی‌الخصوص پدر شهيدم باشم و در كسوت روحانيت با رعايت و حفظ اصول و زي‌طلبگي با تمام توان خود و با ياري شما، به حل مشكلات كشور و حوزه انتخابيه بپردازم، در اين چهار سال هيچ‌گاه از اين مشي دور نشدم، آنچه امروز از لحاظ امكانات و دارائي شخصي در اختيار دارم به مراتب كمتر از زمان شروع دوره وكالتم در مجلس شورای اسلامی مي‌باشد. تلاش نكردم كه حتی يك باب منزل ملكي تهيه كنم كه خانواده‌ام را از خانه استيجاري خارج كنم و حتی برای نزدیکان خود امتیازی قائل نشدم .

 البته خدا را هزاران بار شاكر و سپاسگزارم كه به ياري حق، از اين نظر شرمنده مردم نشدم و همه شما مرا و خانواده‌ام را مي‌شناسيد كه همیشه عشقی بي‌پايان به مردم دیار زيباي‌مان فومن و شفت داشته و خواهم داشت.

۲- بررسي صلاحيت‌ها حقی است که بررسي دقيق آن به نفع عدالت خواهد بود، كما اينكه در دوره قبل هم وقتي بررسی مجدد صورت گرفت، مسوولين صدق ادعاي اين حقير را تاييد نمودند و اينبار هم با شناختي كه از مسوولین ذی‌ربط دارم نتیجه موجب رضای خدا و شما مردم خواهد شد.

اكنون که در مرحله بررسي نهايي صلاحيت‌ها قرار داریم درخواست اینجانب از همه طرفداران و دوستان اینست که ضمن رعایت اخلاق و احترام به همه و با صبر و آرامش منتظر نتیجه از سوی شورای محترم نگهبان بوده و اعتقادم اين است همه مشكلات با عقلانيت، صبر و ايستادگي حل خواهد شد و براي مسيري كه منتهي به خدمت مردم عزيز است، شكستي وجود نخواهد داشت.

۳- اعتقاد راسخ دارم مردم عزيز ما خادمان خود را بدرستي مي‌شناسند و يقين دارم از خادم واقعي خود قاطعانه حمايت خواهند نمود و تا آخرين لحظه منتظر مي‌مانند، چرا که این راه را با هم آغاز کردیم و انشالله باهم يك بار ديگر حماسه‌اي ماندگار در ديارمان رقم خواهیم زد.

در پایان یادآور می‌شوم که این پست‌ها و سمت‌ها و موقعيت‌ها، فرصتی است برای خدمت به مردم و همه موقتي‌اند، و آنچه باقي مي‌ماند کارهای نیک و ارزشمند و خدمت بی‌منت به مردم، به مردمی که قدرشناس، اصيل، باوفا و همراه هستند.

خدمت به مردمی که در دل خود عالمانی چون آیت‌الله‌العظمی بهجت و آیت‌الله‌ اریب دارد.

خدمت به مردمی که خاک سرزمینش بوی عطر شهیدان مخلص و پاک می‌دهد.

خدمت به مردمی که سرزمينش به غايت زيبا، مستعد توسعه و پیشرفت است.

خدمت به مردمی که تاريخ و فرهنگش پر از سلحشوري و مردانگي و غیرت است.

خدمت به مردمی که ادیبان، پهلوانان و هنرمندان و جوانان انقلابی، با اراده، مصمم و استوار دارد، جوانانی در اوج معرفت، غيرت و شرف که تا انتهای راه با وحدت، همدلی و انسجام ایستادگی می‌کنند و ما با اين سرمايه عظيم و گرانسنگ از هر كسي دلخور و از هر چیزی که دلتنگ باشيم، از زير پرچم نظام جمهوري اسلامي بيرون نخواهيم رفت و به جز عزت و اقتدار ايران عزيز در سایه اطاعت از  فرامین ولی امر مسلمین و پایبندی به قانون

 نمی‌اندیشیم.

در تداوم “راه افتخار” منتظر خبرهای خوب و خوشی باشید. ان شالله 

والسلام علیکم و رحمه‌الله برکاته

فرزند كوچك مردمان مهربان و غیور شهرستان‌های فومن و شفت

 محمدمهدي افتخاري

منبع :کانال راه افتخار

این خبر را به اشتراک بگذارید :