‍ نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی:

سکوی پرتاب بنده قلب های مردم مهربان فومن و شفت است / اعتبارات عمرانی اخیر در تاریخ منطقه سابقه ندارد

حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری صبح امروز در مراسم ۲۸ صفر ماه در مسجد سقاخانه فومن با تاکید براینکه هدف اسلام ایجاد و حفظ امنیت برای انسان ها است، گفت: رهروان حقیقی راه حق هرگز از آرمان های خود باز نخواهند گشت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مردم و حاکمیت نسبت به یکدیگر وظیفه متقابل دارند، افزود: ما هرگز دنبال افشاگری نبوده ایم و قصد ما عمل به درخواست های مردمی است.

وی با تصریح براینکه ما هرکجا که باشیم حرف های خود را خواهیم زد، ادامه داد: نمایندگی مردم امانت مردم است که هر وقت از ما گرفتند می‌رویم و هروقتم امانت را در اختیار بگذارند ماهم خدمتگزار خواهیم ماند.

افتخاری با یادآوری اینکه بنده در دوران نمایندگی، هم خدمت هم خطا داشته ام، اضافه کرد: ایران اسلامی با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری از پیچ های خطرناکی عبور کرده است.

محمدمهدی افتخاری با اشاره به اینکه قلم های صادق باید حقیقتا پیشرفت ها و توسعه های منطقه را ببینند، متذکرشد: گروه ها و حزب ها برای افراد ارزش نمی آفریند، بلکه این انسان ها هستند که به جایگاه ها ارزش می دهند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکرات و سواد سیاسی مردم از هر زمانی بالاتر است، خاطرنشان کرد: هر شهروند فومنی و شفتی اکنون یک تحلیلگر سیاسی و عملکرد برای مسئولان است.

وی با یادآوری اینکه مسئولان اگر توان کمک به مردم ندارند، حداقل روی خوش داشته باشند، اضافه کرد: اگر مردم نباشند، مسئولی هم وجود ندارد.

افتخاری با اشاره به اینکه ما در حوزه راه روستایی، گازرسانی، پل سازی ، آب رسانی و… خدمات زیادی را پیگیری کرده ایم، ادامه داد: برداشت های بی رویه گذشته از رودخانه ها، حاشیه رودها را برای مردم ناامن کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تصریح براینکه سدسازی یکی از راه های برون رفت از بحران های آبی است، گفت: دغدغه بنده بخاطر مطالبات مردمی، دغدغه عمرانی است.

وی با تاکید براینکه بنده اگر در کمیسیون فرهنگی مجلس نیز عضو بودم بازهم پیگیر امورات عمرانی منطقه می شدم، افزود: حضور بنده در کمیسیون عمران برای وجود کاستی های عمرانی در منطقه است.

محمدمهدی افتخاری با بیان اینکه انتظار برخی ها از نماینده مجلس باید از سطح ناچیز تماس تلفنی و حضور در مراسمات به سطح مطالبات عمومی و عمرانی افزایش پیدا کند، گفت: توان نماینده مجلس باید برای پیگیری امورات همه مردم صرف شود.

وی با یادآوری اینکه مسئولان باید به وظایف خود دور از افکار سیاسی عمل کنند، ادامه داد: اعتباراتی که در دوره نمایندگی بنده آمده است، در تاریخ فومن و شفت سابقه ندارد.

افتخاری با اشاره به اینکه شهرستان شفت هنوز بعد از ۲۳ سال فاضلاب شهری ندارد، متذکرشد: اکنون ۷۰۰ میلیارد اعتبار برای سد سازی در این شهرستان تخصیص یافته است .

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه همه دوستان در پیروزی بنده سهیم بوده اند، خاطرنشان کرد: دوران گذشته هرگز مدینه فاضله نبوده که اکنون برخی ها دوران ما را دوران کم کاری می بینند.

افتخاری با تصریح براینکه در چهار سال اخیر حوزه برق رسانی و تقویت شبکه برق رسانب فومن و شفت توسعه بسزایی داشته است، اضافه کرد: بر خلاف تفکر برخی منتقدان که پل و آسفالت را سکوی پرتاب می دانند، سکوی پرتاب بنده دل های مردم ‌مهربان فومن و شفت است.

محمدمهدی افتخاری با تاکید براینکه ما پل ورودی فومن را تا این حد رساندیم و اگر دیگران هم می توانند بیایند وارد میدان شوند، افزود: هرکسی توان ورود به کمیسیون عمران را ندارد که ما بخاطر کمک به عمران منطقه به آن ورود کردیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه ۱۶ میلیاردی سد باغبانان فومن هم با پیگیری های ما به ثمر نشست، خاطرنشان کرد: بر خلاف میل خیلی ها سد لاسک هم کلنگ خورد.

وی با تاکید براینکه برخی طرفداران سیاسی منطقه، افراد کم توان را در ذهن خود پرتوان کرده اند، اضافه کرد: هدف ما ساخت سد های لاستیکی و مخزنی برای توسعه منابع آبی است.

افتخاری اعتبار ۷۵۰ میلیون تومانی برای حل مشکل آب ماسوله را یادآور شد و افزود: مشکل آب ماسوله برای ۵۰ سال آینده حل شده است.

محمدمهدی افتخاری از احداث نیروگاه پر قدرت برق در فومن و شفت خبر داد و افزود: در سه سال گذشته ۲۲ میلیارد اعتبار توسعه شبکه برق رسانی برای منطقه اخذ کرده ایم.

‍ این مسئول پیگیری تاسیس داروخانه شبانه روزی و تجهیز دستگاههای بیمارستانی در فومن را از دیگر اقدامات خود در چند سال اخیر خواند و ادامه داد : اورژانس فومن اکنون دارای امکانات مناسبی برای خدمت رسانی شده است ‌.

نماینده مردم فومن و شفت مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه پیگیر کلنگ زنی ساختمان جدید اورژانس برای فومن هستیم، ادامه داد: برای ۱۹ منطقه فومن و شفت مجوز آب رسانی روستایی گرفته ایم که با اعتبارات ملی انجام خواهند شد.

این مسئول از اخذ مجوز کلینیک تخصصی شبانه روزی تامین اجتماعی برای مردم فومن و شفت خبر داد و گفت: خدمات این مرکز برای تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی رایگان خواهد بود.

افتخاری با تصریح براینکه پروژه ساحت کلینیک تخصصی فومن که روی زمین مانده بود اکنون دارای پیشرفت ۷۰ درصدی است، ادامه داد: ساخت این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

محمدمهدی افتخاری با بیان اینکه اعتبارت ورزشی شهرستان فومن در دوران نمایندگی بنده سابقه نداشته است، گفت: بیش از ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ورزش و هیات های ورزشی فومن اخذ کرده ایم.

وی با یادآوری اینکه ۶ میلیارد تومان اعتبار برای استادیوم انقلاب و بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای چمن مصنوعی استادیوم آزادی فومن گرفته ایم، اضافه کرد: بعضی مسئولان گذشته نه اینکه نخواستند کار کنند، بنده مطمئنا میگویم که آن ها در توانشان نبود که خدمت رسانی کنند.

محمدمهدی افتخاری با اشاره به اینکه شهرستان شفت نیز در حوزه های مختلف اعتبارات قابل توجهی را دریافت کرده است، خاطرنشان کرد: نهضت توسعه در فومن و شفت آغاز شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بوروکراسی های اداری آفت اشتغال زایی و تولید در منطقه است، افزود: ما پیگیر پروژه های اشتغالزایی دوران مهندس میرزایی بوده ایم.

وی با تاکید براینکه برخی ها اکنون به دنبال کار روانی روی احساسات مردم هستند، متذکرشد: بحث تالش و گیلک و فومنی و شفتی در جلسات خصوصی سیاسی مردم را متضرر می کند.

این مسئول با یادآوری اینکه برخی ها اگر دوست دار مردم شفت بودند چرا این شهرستان پس از ۲۰ سال هنوز فاضلاب و امکانات شهری ندارد، گفت: بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این مطالبه مردمی اخذ کرده ایم.

محمدمهدی افتخاری با تاکید براینکه برای معابر شهری فومن نیز پیگیر دریافت اعتبارات کشوری هستم، افزود: همه باید برای پیشرفت فومن و شفت کنار هم باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تصریح براینکه در کنار مردم در راه خدمتگزاری خواهیم ماند، افزود: مردم خودشان بهترین تحلیلگر و انتخاب کننده هستند.خشتاپورد

این خبر را به اشتراک بگذارید :