اختصاصی صبح فومن: با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان چهارمین دفتر خبرگزاری بسیج گیلان در شهرستان فومن افتتاح شد.

حجت الاسلام تسخیری در مراسم دفتر خبرگزاری بسیج شهرستان فومن که در مجتمع شهید افتخاری افتتاح شد، گفت: خبرگزاری بسیح به عنوان یک نیروی مردمی نقش موثری در اطلاع رسانی دارد که مطالبه گری را باید در دستور کار قرار دهد‌.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه اخبار خبرگزاری بسیج مصداق با واقعیت و صدق باشد، افزود: از خبرگزاری بسیج انتظار نمیرود خبر کذب منتشر کند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری بسیج باید با حضور میدانی اخبار شهرستان را پوشش دهد، افزود: انسجام و همکاری با خبرنگاران در فضای مجازی و بسیج رسانه در الویت قرار گیرد.

حجت الاسلام تسخیری بر اطلاع رسانی خدمات بسیج و سپاه برای مردم تاکید کرد و اظهار داشت: دشمن جنگ رسانه ای را در دستور کار قرار داده است تا برجسته سازی مشکلات و تخلفات مردم را بدبین کنند.

در ادامه فرماندهی سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه شهرستان فومن ظرفیت بالای در عرصه رسانه دارد، افزود: همدلی کانون خبرنگاران، بسیج رسانه و همه فعالین عرصه خبر می تواند منشا خیر باشد.

سرهنگ حمید جانباز با تاکید بر اینکه خبرنگاران می توانند با اتحاد و همدلی یک مساله را به الویت اصلی شهرستان تبدیل کنند، اظهار داشت: بسیج رسانه از هرگونه سیاسی کاری بپرهیزد.

گفتنی است طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه ناحیه فومن طی حکمی یک ساله، عرفان منصوریان به عنوان مسوول خبرگزاری بسبج در شهرستان فومن منصوب شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :