فرماندار فومن؛اگر بنده برای انجام وظیفه در داخل دفتر کار حضور نداشته باشم، معاون فرماندار حتماً پاسخ‌گوی مردم خواهد بود.

فرماندار فومن:پروژه تقاطع غیرهمسطح فومن اعتبار گرفت

فرماندار فومن با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح این شهرستان به دلیل نبود اعتبار مسکوت مانده بود، گفت: از طرف وزارت کشور بودجه پروژه تقاطع غیرهمسطح تامین شد.

به گزارش صبح فومن؛ میرشمس مومنی‌زاده عصر امروز نشست فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه رسانه دارای رسالتی است که باید نسبت به آن پایبند باشند، اظهار کرد: نشر صحیح و به‌موقع و رعایت انصاف جزو رسالت رسانه است،

وی بررسی مشکلات مردم را از اقدام‌های خود در روزهای ملاقات عمومی عنوان کرد و افزود: انتقاد اخیر یکی از اعضای شورای روستای فومن مبنی بر اینکه در اتاق بنده به روی اعضای شوراها بسته است، دور از انصاف بوده و در اتاق بنده همواره به روی همه باز است.

فرماندار فومن خود را پاسخ‌گوی نیازهای شهروندان و مسئولان این شهرستان دانست و تصریح کرد: اگر بنده برای انجام وظیفه در داخل دفتر کار حضور نداشته باشم، معاون فرماندار حتماً پاسخ‌گوی مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: دلیل عدم حضور بنده در دوشنبه هفته قبل در دفتر کار، برای پیگیری پروژه‌های شهرستانی به همراه نماینده مردم شهرستان در مجلس برای دیدار با وزیر کشور بود.

مومنی‌زاده با اشاره به برطرف شدن چندین مشکل از پروژه‌های شهرستان پس از دیدار با وزیر کشور، خاطرنشان کرد: با همکاری وزیر کشور و نماینده شهرستان اعتبار ۲ میلیارد تومانی برای ادامه پروژه تقاطع غیرهمسطح فومن جذب و به حساب پیمانکار واریز شد.

وی دیدار با وزیر کشور را برای برطرف شدن مشکلات شهرستانی بیان کرد و یادآور شد: پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی فومن به دلیل کمبود اعتبار مسکوت مانده بود که اکنون با پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس و تزریق بودجه توسط وزارت کشور آغاز به‌کار کرده است.

فرماندار فومن از افتتاح بخش زیرگذر و روگذر تقاطع غیرهمسطح ورودی این شهرستان تا پایان تابستان جاری خبر داد و متذکر شد: تعریض پل حاجی‌آباد فومن نیز همراه با پروژه مذکور تعریف شده است.فارس

کلیدواژه ها : , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :