اختصاصی صبح فومن: مراسم تجلیل از خبرنگاران فومن عصر شنبه در سالن شهدای خدمت گزار ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار شد.

حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی خبرنگاران را سربازان عرصه اطلاع رسانی دانست و گفت: رعایت اخلاق و عمل حرفه ای جز خصایص بارز خبرنگاران شهرستان فومن است.

افتخاری با اشاره به اینکه افرادی در چهل سال گذشته انقلاب در پست‌های اجرایی مختلف مسئولیت داشته‌اند و دارای کارنامه‌ی قابل قبولی از طرف مردم نیستند، گفت: سوابق این افراد برای مردم روشن است و حق ندارند به بهانه‌های مختلف خود پرسشگر باشند !

حجت الاسلام افتخاری گفت: عده ای که خود باید پاسخگوی مردم باشند و در مقابل أفکار عمومی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و یا اگر مردم عملکرد آن‌ها را مثبت تشخیص دادند میتوانند ادعای مردمی بودن نمایند.

نماینده مردم فومن و شفت در ادامه با تاکید بر اینکه افرادی که تاریخ مصرفشان تمام شده و عامل به وجود امدن بسیاری از مشکلات در شهرستان هستند، گفت: این افراد با جلسات نمایشی مردم را فریب ندهند.

مهدی افتخاری با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو انتخاب بین جوانمردی نا جوانمردی است ، افزود: هیچ مسوولی نمی تواند ادعا کند خطا و اشتباه در عملکرد خود نداشته است ، اظهار کرد: این تفکر سبب سقوط افراد چه در گذشته و چه در آینده خواهد شد.

وی بابیان اینکه همه دولت های انقلاب عملکرد مثبت نیز داشته اند، گفت: هرکس از راه می رسد دولت را تخریب میکند نمی داند که دولت حکم تنفیذ خود را از مقام معظم دریافت میکند و جایگاه رفیعی دارد

کلیدواژه ها : , , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :