اختصاصی صبح فومن: حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در جلسه شورای اداری شهرستان شفت گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران در منطقه نیازمند است تمامی دستگاه های خدماتی و اجرایی تلاش های خود را برای خدمات رسانی به شهروندان و گردشگران به کار ببندند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فصل زراعی در خصوص مشکلات کشاورزان منطقه گفت: متاسفانه با وجود بارش های مناسب در بسیاری از روستاها به دلیل عدم اعتماد مردم به مسوولین مشکلات ابرسانی در بخش کشاورزی مشاهده می شود که نیازمند است مدیران اجرایی مربوطه در جهت رفع نواقض بکوشند.

افتخاری با اشاره به احداث ورودی شهر شفت که با همکاری مردم و مسوولین در حال انجام است، گفت: انتظار می رود هرچه زودتر تابلو ورودی سرداران شهید نیز نصب شود.

وی با اشاره به برخی از تحرکات صورت گرفته در حوزه انتخابی فومن و شفت گفت: مدیران اجرایی تحت تاثیر این حاشیه ها قرار نگیرند و در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند.

مهدی افتخاری با اشاره به اینکه هر ساله مراسم سالگرد شهید افتخاری برگزار می شود ،گفت: ۲۹ سال است که این مراسم در همه این سال ها برگزار می گردد چون مردم خوبی ها را می بینند و بهترین قضاوت ها را انجام می دهند.

این‌نماینده مجلس در خطاب به مدیران اجرایی که راه توسعه را در پیش گرفته اند ، گفت: شهید بهشتی به امریکا می گفت ” از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید” بنده نیز به حاشیه سازان می گویم در این مسیر عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

مهدی افتخاری بااشاره به اینکه امسال سومین سال خدمت رسانیش به مردم فومن و شفت است ، گفت: توان و تلاشم در سال جاری بیشتر از سه سال گذشته خواهد بود و در این راه توجه ای به حاشیه سازان نخواهم داشت زیرا به زودی اثراث این تلاش ها را خواهند دید.

نماینده مردم فومن و شفت با اشاره به اینکه هیچ اداره ای نباید تبدیل به ستاد انتخاباتی هیچ فردی حتی بنده به عنوان نماینده فعلی شهرستان باشد گفت: ورود به مسایل حاشیه ای روند توسعه را با مشکل رووب رو میکند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در سخت ترین شرایط ممکن قرار گرفته اند، گفت: مردم حضور میدانی مسئولان را ببینند به اینده نظام امیداور می شوند.

افتخاری گفت: همه مدیران اجرایی در شهرستان با برنامه ریزی گام برداشته اند و انتظارات اینجانب خارج از عرف و وظایف قانونی انها نبوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :