حجت‌الاسلام صفوی: ۷تیر به عنوان روز بزرگداشت شهیدافتخاری در فومن نامگذاری شد/این روز یادآور شهیدان گرانقدری است که توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

به گزارش صبح فومن؛ «سیدمحمدحسن صفوی» ظهر امروز(یکشنبه، ۲۶خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه دشمنان بزرگترین سرمایه‌های ما را گرفتند، اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی را وابسته به افراد بدانیم انقلاب همان موقع باید از دست می‌رفت.

 

امام جمعه فومن با بیان اینکه در تقویم شهرستان ۷تیر به عنوان روز بزرگداشت شهیدافتخاری نامگذاری شد، افزود: هفتم تیر یادآور شهیدان گرانقدری است که توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سطح کشور در حمایت از آمران به معرون و ناهیان از منکر خوب عمل کرده است، گفت: باید هفته‌ای یک روز بعداز ظهرها توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی از شهرک تاریخی ماسوله و قلعه رودخان سرکشی و امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد.

 

حجت‌الاسلام صفوی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی شهرستان هم فقط به برپایی عزاداری نپردازند و تبلیغ دینی داتشه باشند تصریح کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب وظایف سنگینی در آینده داریم.

 

امام جمعه فومن با بیان اینکه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان که مسئول ستاد اقامه نماز است باید یک گزارش کامل از اداراتی که نماز جماعت برپا می‌کنند ونوع کیفیت آن ارائه دهد، خاطرنشان کرد: وضعیت حجاب بانوان در ادارات شهرستان هم باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه متولیان شهرداری باید جایگاه تبلیغات محیطی برای ستاد نماز جمعه مشخص کنند، اظهار کرد: تمامی اعضای شورای فرهنگ عمومی باید هر یک به نوبه خود وظایف محوله‌شان را به درستی انجام داده و ارائه گزارش کنند.شبستان

این خبر را به اشتراک بگذارید :