امام جمعه فومن؛رمضان،ماه بخشایش گناهان و گشایش درهای بهشت است.

 

 

 

به گزارش صبح فومن؛حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه پیروی از امام علی (ع) یک برنامه و درس مفید برای زندگی است، اظهار کرد: اخلاق و دین‌داری زینت انسان است.

امام جمعه فومن حفظ حرمت ماه رمضان را برای مومنان واجب دانست و افزود: رمضان، ماه بخشایش گناهان و گشایش درهای بهشت است.

وی با اشاره به اهمیت انجام واجبات و مستحبات و دوری از گناهان به‌ویژه در ماه مبارک رمضان، گفت: انجام این اعمال توفیقی الهی برای مومنان است.

صفوی تقوای الهی را در خط ولایت بودن اعلام کرد و ادامه داد: مردم ایران در امر ولایت‌مداری در جهان سربلند هستند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها نباید از پیشرفت‌های ایران جلوگیری کند، گفت: اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است باید سرلوحه کار مسئولان و مردم قرار گیرد.

امام جمعه فومن به حمایت‌های همه‌جانبه غرب از شاه و رژیم بعثی علیه مردم ایران اشاره کرد و ادامه داد: آنها از هیچ اقدام و ظلمی علیه مسلمانان ایران و منطقه فروگذار نشدند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هرگز خواهان پیشرفت ایران نبوده است، یادآور شد: ایران باید مراقب توطئه برخی از مذاکره‌کنندگان غربی باشد و امیدواریم تیم ایرانی عزت و منافع ملی و نظام را در نظر بگیرند و خطوط قرمز نظام را حفظ کنند.

صفوی با اشاره به فرا رسیدن حادثه هفتم تیر خاطرنشان کرد: حافظه امت اسلامی شهید بهشتی را فراموش نمی‌کند، بهشتی وفادار به امام خمینی (ره) و نظام بود و قوه قضائیه ایران اسلامی امروز دارای اقتدار فزاینده‌ای است.

وی اوضاع سیاسی یمن را بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت: سازمان‌های جهانی به جای حمایت از انسان‌ها، از حیوانات دفاع می‌کنند و چشم‌های خود را به روی جنایات صهیونیسم و آل‌سعود بسته‌اند.

امام جمعه فومن با تسلیت سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری متذکر شد: حضرت خدیجه (س) یار وفادار اسلام و پیامبر (ص) بود و یکی از الگوهای همسرداری است.فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید :