مدیر بسیج سازندگی فومن از راه اندازی بازارچه دائمی فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح فومن؛ناصر جوانمرد، مدیر بسیج سازندگی فومن با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سال گذشته در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در فومن یک میلیارد و نیم جذب شده است که با اعطای تسهیلات برای۲۳۵ نفر اشتغال ایجاد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته با اعتبار مذکور یکصد و ۱۱کارگاه تولیدی طرح اقتصاد مقاومتی در فومن ایجاد شد، افزود: اعتبار اولیه امسال سپاه فومن برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان است.

مدیر بسیج سازندگی فومن با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۵۰نفر متقاضی دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی ثبت نام کرده‌اند، گفت: اولویت اعطای تسهیلات با بسیجیان فعال است اما غیربسیجیان هم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

جوانمرد با بیان اینکه امسال در بحث کشاورزی و صنایع تبدیلی طرح اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود، تصریح کرد: پرورش آبزیان، قارچ، ماکیان، زنبورعسل، مرغ بومی شامل اقتصاد مقاومتی و در بحث صنایع تبدیلی، خشک کردن، خرد کردن، بسته بندی و فراوری لبنیات و .. است.

وی خاطرنشان کرد: امسال دنبال راه‌اندازی بازارچه دائمی فروش محصولات اقتصاد مقاومتی و بازارچه مجازی هستیم که کمکی برای مجریان طرح‌های اقتصادی می‌شود تا محصولات خود را آسان‌تر به فروش برسانند.

مدیر بسیج سازندگی فومن اظهار کرد: اگر بسیج سازندگی از نیروی پرنشاط جوانان در راه پیشرفت اقتصادی استفاده کند، انقلاب اقتصادی بر مبنای آرمان‌های انقلاب اسلامی به وجود می‌آید.

جوانمرد افزود:از مسئولان انتظار می‌رود که کمک کنند در راستای اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی فقط یک بانک مسئول این کار نباشد بلکه همه بانک‌ها بتوانند در این راستا فعالیت و کمک کنند.شبستان

این خبر را به اشتراک بگذارید :