به گزارش صبح فومن جلسه هماهنگی جهت گابیون بندی و دیواره گذاری برخی از روستاهای بخش مرکزی در دفتر بخشداری مرکزی فومن شهرستان فومن برگزار شد.

ترابی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بر اهمیت خدمات رسانی به مردم در روستاها اشاره کرد و گفت: همزمان با آغاز فصل کشاورزی در تلاش هستیم با برنامه ریزی های مدون به سامان دهنی سردهنه های آب بپردازیم‌.

بخشدار مرکزی از آغاز عملیات گابیون بندی و دیواره گذاری در روستاهای کردمحله و رودبارچیره خبر داد و گفت: سوابق نشان می دهد همزمان با شروع کار پیمانکار در مناطق محلی و روستایی با مشکلاتی رو به رو می شوند که اعضای شورای اسلامی و دهیاران باید با همکاری و هماهنگی جهت اجرای صحیح و قانونی پروژه های عمرانی تلاش کنند.

ترابی گفت : با مجوز قانونی جهت برداشت شن با نظارت دستگاه های مربوطه برای امور عمرانی در روستاها توسط پیمانکاران در دستور کار قرار گرفته است که درصورت هرگونه تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت

وی با تاکید بر این مساله که پیمانکاران باید با اجرای تعهد و در بازده زمانی مشخص گابیون بندی و دیواره گذاری را به اتمام برسانند، گفت: گابیون بندی در روستای کردمحله با نظارت مشاور طرح از شرکت سپیدرود گیلان در حال اجراست.

بخشدار مرکزی با اشاره به اینکه برای اجرای چنین طرح های دستگاه های نظارتی همچون محیط زیست با هماهنگی نمایندگان قوه قضاییه و سازمان های مربوطه شیوه نامه تنظیم می شود، گفت: امور اب منطقه ای با در اختیار گرفتن مشاوره طرح نسبت به تهیه نقشه اجرایی اقدام می کند و متعهد می شود بر اساس نقشه پروژه اجرا شود.

وی تصریح کرد: سامان دهی و دیواره گذاری زمین ورزشی بالادست و پایین دست در روستای رودبارچیره خرداد ماه سال جاری توسط پیمانکار آغاز می شود.

ترابی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰هکتار از زمین های کشاورزی از محل اب بر سردهنه رودبارچیره تزریق می شوند ،گفت: تا کنون مشکل ابرسانی برای نشا کشاورزان وجود نداشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :