سید نورالدین نعمتی: جنایات صدام  در خرمشهر غیر قابل وصف است

به گزارش صبح فومن؛سید نورالدین نعمتی در بین الصلواتین نماز جمعه این هفته به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر از ابتدای بوجود آمدن آن سه مرحله مورد حمله قرار گرفته و اشغال گردیده است و نقش انگلیس در آن برجسته بود وی افزود:حمله صدام در ۳۱ شهریور ۵۹؛ اولین هدف او اشغال خرمشهر بود ، بدلیل وضعیت ریاست جمهوری وقت ، بنی صدر بود و نداشتن تجهیزات و مهمات ۳۴ روز درمقابل دشمن ایستادگی نمودند و سرانجام خرمسهر اشغال شد .

فرمانده اسبق سپاه ناحیه انزلی بیان داشت: جنایاتی که دشمن بعثی نسبت به خرمشهر انجام داد خارج از تصور است حتی به افراد کهنسال رحم نکردند پیرمرد را جلوی همسرش آتش زدند و شوهرش را در آب غرق کردند.

عضو شورای اسلامی فومن گفت: پس از عملیات فتح المبین ؛ عملیات بیت المقدس در چهار مرحله ایران توانست خرمشهر را آزاد نمایند ،برخی با انتقاد از اینکه چرا بعد از ازادی خرمشهر ،ایران اتش بست را قبول نکرد باید عنوان کرد که اگر میپذیرفتیم باید برخی از شهرهای ما دست دشمن بود با پذیرش اتش بست در دستش باقی میماند مثل نفت شهر و ..

نورالدین نعمتی افزود : مقاومت و روی پای خود ایستادن موجب این شده که در زمینه خودکفایی نظامی به چنان توان نظامی رسیده ایم که دشمن جرات حمله یا طمعه ای را به کشور ندارد ، وی با اشاره به جو سازی در فضای مجازی در خصوص تمجید از رژیم منحوس پهلوی می پردازند باید گفت که در زمان طاغوت بحرین از ایران جدا شد،

وی در پایان گفت : رهبری حضرت امام( ره) عامل پیرزوی ملت ایران بود و امروز مقاومت منطقه با رهبری حضرت آقا به موفقیت های بیشتری رسیده است و آینده ای روشن پیش ماست . 

در ادامه از ۳ رزمنده فومنی شرکت کننده در عملیات بیت المقدس عبدالله علیپور ، اسماعیل پورخوش سعادت و فاضل نیا تقدیر شد/روابط عمومی و تبلیغات سپاه فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :