اختصاصی صبح فومن:عصر چهارشنبه جلسه هفتاد هفتم شورای شهر فومن با ریاست زهراا نظری و حضور همه اعضای شورای اسلامی و شهردار در دفتر شورا برگزار شد.

رئیس شورای شهر از مصوب افزایش ۲۰ درصدی هزینه نرخ تاکسی خبر داد و گفت: اعمال هر گونه افزایش نرخ تاکسی داران باید مطابق قانون اعمال گردد.

وضعیت بحرانی شهر چشم انداز مدیریت ضعیف شهردار

جلیل سندی عضو شورای اسلامی شهر فومن با اشاره به وضعیت نا مساعد مدیریت شهری گفت: مجموعه شورا به عنوان منتخبین مردم از وضعیت فعلی شهر تحت فشار هستند چون حتی نمی توانیم به کوچک ترین قول ها و وعدهای انتخاباتی خود جامعه عمل بپوشانیم

این عضو شورای شهر با تاکید بر این مساله که هیچ دستگاه اجرایی و نظارتی تمایل همکاری با مجموعه شهرداری را ندارد، گفت: هیچ عضو شورای شهر نیز از شرایط فعلی رضایت ندارد.

وضعیت نا مطلوب آسفالت شهری

عباس احمد زاده عضو دیگر شورای شهرفومن ضمن تاکید بر این مساله که در هیچ کدام از پروژه اسفالت معابر شهری استاندارد های اولیه صورت نگرفته است ،گفت: با بررسی تخصصی در خصوص اسفالت های انجام شده مشخص شد زیرسازی اولیه اسفالت ها در حد مجاز نبوده که این خودسبب تضعیع حقوق بیت المال به دلیل مدیریت ضعیف شهردار گشته است.

انتقاد از ریاست شورای شهر به دلیل عدم ارسال نامه محرمانه به اعضای شورا

سید نور الدین نعمتی عضو شورای شهر فومن با انتقاد از عدم ارسال نامه محرمانه رئیس شورای شهر به اعضا گفت: سوال و هر گونه نامه محرمانه از لحاظ قانونی جای اشکال دارد حتی گزارش عملکرد شهردار نیز به دست اعضا نرسیده است

وی گفت: با توجه به پیشنهادات مطرح شده در فضای مجازی که حقوق یک ماه اعضای شورا و شهردار جهت زیبا سازی فضای شهری هزینه گردد، گفت: حاضرم تا پایان حضورم در شورای اسلامی این پیشنهاد را اجرایی کنم.

دریافت ۵۰ تن قیر جهت اسفالت بافت های فرسوده شهری

شهردار فومن در ادامه با اشاره به اینکه با پیگیری های متعدد دریافت ۵۰ تن قیر برای بافت فرسوده خیابان مولوی و اختصاص ۱۲۰ میلیون تومان از کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت ساماندهی مقابل دادگستری فومن به سمت فرمانداری ، گفت: قیر لازم جهت آسفالت خیابان فرجود محیا گشته است که به زودی پیمانکار آن شروع به کار خواهد کرد.

غلام نیا از دریافت یک دستگاه ماشین جهت حمل متوفی به ناواگان شهرداری خبر داد و گفت: در بسیاری از مناطق شهری لکه گیری خیابان ها و روکش آسفالت در دستور کار قرار گرفته است

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر باید با ارائه برنامه های مدون و اتحاد به مجموعه شهرداری در مدیریت شهرداری کمک کند، گفت: اعضای شورای شهر فقط انتقاد را در دستور کار خود قرار داده اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :