‍ رئیس مرکز هشدار الکترونیک پلیس گیلان در فرمانداری فومن: هدف از ایجاد این مرکز گامی بلند برای تأمین امنیت است.

برگزاری جلسه هماهنگی درخصوص اتصال اماکن اداری به مرکز هشدار الکترونیک پلیس (مها) و آموزش اطلاع رسانی درباره بیماریهای نو پدید در فرمانداری شهرستان فومن

به منظور ارتقا امنیت و پیشگیری و کاهش جرائم بخصوص سرقت و به موازات آن به مناسبت هفته آموزش و اطلاع رسانی درباره بیماری های نوپدید، جلسه ای به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فومن و با حضور بخشدار سردار جنگل، و روسای ادارات، سرهنگ کاظمی پور رئیس مرکز هشدار الکترونیک پلیس گیلان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن و رئیس گروه مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان و سایر مسئولین شهرستان، در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش صبح فومن:در این جلسه، رئیس مرکز هشدار الکترونیک پلیس گیلان به تشریح نحوه عملکرد این مرکز پرداخت و هدف از ایجاد آن را گامی بلند برای تأمین امنیت دانست.

 رئیس گروه مبارزه با بیماری های واگیر علوم پزشکی استان گیلان نیز در این جلسه با ارائه توضیحاتی درباره بیماری ایدز، به ابعاد گوناگون آن پرداخت و درباره تاریخچه و ظهور این بیماری توضیحاتی داد.

وی با اشاره به این که بیماری ایدز با وجود خطرات خود نباید موجب انگ زدن اجتماعی به بیماران و مبتلایان شود، افزود: ایدز به عنوان یک بیماری رفتاری دسته بندی می شود و انسان به طور ارادی به آن دچار می شود، اما این امر نباید باعث مبارزه با بیماران به جای بیماری شود.

وی با تأکید بر لزوم حمایت اجتماعی از بیماریان مبتلا به ایدز، درخصوص تعداد و شرایط مبتلایان در استان گیلان اطلاعات آماری ارائه کرد.

در حال حاضر استان گیلان دارای ۳۸۱ نفر بیماری مبتلا به ایدز می باشد.پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :