یوسف نیک انجام از ثبت رکورد ٣٣ باشگاه در شبکه ترویج کتاب و کتابخوانی فومن خبر داد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از ثبت نام ٣٣ باشگاه در طرح ترویج کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش صبح فومن؛ یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای ترویج کتاب و کتابخوانی در کشور، شهرستان فومن با تشکیل کمیته ترویج کتاب وکتابخوانی و تشکیل جلسه توجیهی برای تسهیل گران فراخوانی از افراد مستعد اقدام نمود.

وی تصریح کرد:ماحصل این اقدامات تشکیل ٣٣ باشگاه کتاب و کتابخوانی در سایت شبکه ترویج کتاب و کتابخوانی بوده است که ٢٦٧ نفر کودک و نوجوان فومنی در این فعالیت فرهنگی حضور دارند. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن به اهمیت این حرکت فرهنگی اشاره نمود و گفت: خلاقیت و نوآوری در برنامه ها، استفاده خلاقانه از امکانات و پتانسیل های موجود و تاثیر به سزایی در گسترش ترویج کتابخوانی به عنوان یک حرکت موثر فرهنگی را از اهداف تشکیل باشگاه ها عنوان نمود.

نیک انجام در ادامه افزود: پرمغزای فومنی، کتابخواری، کودکان پرتوان، شکوفه های کتاب، کتاب بازها، عاشق کتاب، کتاب دوزک، شگفت زده، نیلی، هیا بِس، نابغه های فردا، کتاب شو، کرنا، زنگ کتاب، آوای کتاب، دوردونه ها، کتابخوانان شهر مجسمه ها، قاصدان دانایی، افتخار آفرینان، سیمرغ بلورین، سفرای دانایی، پیشتازان، ممتازان، امید، قیام، مولوی، کیومرث صابری، شیون فومنی، سعدی، حافظ، بوعلی، مردان عنکبوتی و مردان آهنین از باشگاه های ثبت نام شده این شهرستان می باشند  که در این ماراتن کتابخوانی با هم رقابت می نمایند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در پایان خاطر نشان کرد: اجرای جشن کتاب، طرح کتابگردی، اهدای ٣٠٠ عنوان کتاب به مدارس و مساجد مناطق محروم، تجلیل از نویسندگان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی و رونمایی از کتاب شاعران فومنی ، اجرای مسابقه کتابخوانی در مناسبتهای مختلف  از جمله فعالیت های این اداره در حوزه کتابخوانی بوده است/روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :