مراسم بدرقه دانش آموزارن بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سپاه فومن برگزار شد/تصاویر

به گزارش صبح فومن، فرمانده سپاه ناحیه فومن در مراسم بدرقه دانش آموزارن بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: محلی که در آن حضور دارید معراج شهدای فومن هست .

ابدان همه شهدای شهرمان در اینجا آوردند و از اینجا پیکر مطهرشان را تشییع نمودند و به گواه همکاران قدیمی ما صوت قرآن از همین مکان مقدس شنیده می شد؛ و شما از همین مکان مقدس به مکان دیگری می روید که مقام معظم رهبری از آن به عنوان محل پیوند آسمان و زمین یاد می کنند. 

جایی که شهدا به معراج رفتند و در خون خودشان غلطیدند . 

سرهنگ حمید جانباز فرمانده سپاه فومن بیلن داشت: حضرت امام خمینی(ره)وقتی رزمندگان را ترقیب می کرد به حضور در جبهه های حق علیه باطل ؛ می گفت بروید برای دفاع از اسلام؛اسلام  در خطر است.ایشان هیچ وقت نگفتند انقلاب ، کشور و مردم در خطر است . 

سرهنگ جانباز بیان داشت:واقعا اگر رزمندگان ما نبودند از اسلام ما چیزی مانده بود.

وی سپس به حضور بن سلمان و رفتار سران غرب در مقابل او اشاره کرد و گفت:آل سعود منافع آنها را تامین می کند.نوکری غرب را می کنند ولی رفتار آنها را در مقابل ببینید؛احترامی برایشان قائل نیستند.

ناو آمریکایی ها از قایق ۳ نفره ما فرار می کنند.

فرمانده سپاه فومن در پایان گفت جنس شهدای ما فرق می کنند ؛ امضای پدر شهید پای ‌کارنامه بچه نمونه ای از زنده بودن شهدای ما طبق آیه قرآن ومپندارید ان کسانی راکه کشته شده اند در راه خدا مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.(سوره آل عمران).روابط عمومی و تبلیغات سپاه فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :